رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر

بازدید حوزه معاونت آموزش ابتدایی ازکلاس های چند پایه مناطق محروم دلوار

بوشهر ( پانا ) در راستای کیفیت بخشی به کلاس های چندپایه، طبق برنامه ریزی بعمل آمده توسط معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از کلاس های چندپایه منطقه دلواربازدید بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید حوزه معاونت آموزش ابتدایی ازکلاس های چند پایه مناطق محروم دلوار

در این بازدید، کلیه ی موارد آموزشی تربیتی بهداشتی این کلاس ها مورد بررسی قرار گرفت.

محمداسماعیل نیکخو رییس اداره آموزش ابتدایی دوره اول و کارشناسان آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و منطقه دلوار، طی این بازدید به آسیب شناسی کلاس های چندپایه در زمینه های مختلف آموزشی جهت برنامه ریزی های آتی توجه ویژه داشتند.

نیکخو گفت : بررسی بعمل آمده از کلاس های چندپایه روستایی نشانگر این حقیقت است که بکارگیری معلمان با تجربه در سازماندهی کلاس های چند پایه می تواند به ارتقای سطح آموزش دانش آموزان کمک شایانی نماید.

وی افزود : ضرورت بکارگیری نیروهای قوی و با تجربه در این کلاس ها دلایل متعددی می تواند داشته باشد که مهم ترین آن ها، تنوع فعالیت آموزگاران بخصوص مدیرآموزگاران و تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس های چندپایه می باشد.

اسماعیل نیکخو خاطر نشان کرد : در این راستا راهبران آموزشی تربیتی در بکارگیری شیوه های نوین آموزشی و حل معضلات موجود در این کلاس های درس می توانند نقش بسزایی داشته باشند .

لازم به ذکر است که استان بوشهر از نظر پوشش کلاس های چندپایه جایگاه ویژه ای دارد که منطقه دلوار دارای 17 مدرسه چند پایه روستایی، 1 مدرسه چند پایه شهری،که جمعا 18 مدرسه دارای کلاس چند پایه در این منطقه وجود دارد، این مدارس 30 کلاس چندپایه روستایی و 3 کلاس چندپایه شهری را تحت پوشش آموزشی قرار داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار