نواخته شدن زنگ نمادین سلامت در شهرستان سمیرم

سمیرم/اصفهان(پانا)_همزمان با آغاز هفته سلامت زنگ سلامت در دبیرستان شهدای کوی ماندگار و طاهره شهرستان سمیرم با حضور مدیر آموزش و پرورش سمیرم و دیگر مسئولان شهرستانی نواخته شد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ نمادین سلامت در شهرستان سمیرم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم ضمن تیریک ولادت آموزگار عشق و عرفان حضرت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه ،در خصوص نهادینه شدن فرهنگ بهداشت و دمیدن روح امید و نشاط به جامعه بیان داشت:سلامت جسم و روان مهمترین راه دست یافتن به جامعه سالم و با نشاط است زیرا جامعه افسرده فرصت فکر کردن ندارد و هفته سلامت فرصت خوبی است برای طرح این موضوع و پرداختن به آموزش خانواده و دانش آموزان برای دست یابی به این هدف ارزشمند.

محمد نادری افزود:سه عامل در خصوص حفظ سرمایه سلامت حائز اهمیت است، ورزش و تحرک بدنی، داشتن نشاط و آرامش روحی و روانی و تغذیه سالم از جمله عوامل سلامتی محسوب می‌شوند که آموزش و پرورش برای هریک از این عوامل برنامه‌های متنوعی دارد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم ضمن گرامیداشت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت افزود:هفته سلامت بهانه‌ای است تا مردم توجهی دوباره به عادت‌های رفتار در زندگی روزمره در خصوص رعایت سلامت داشته باشند که در صورت عدم توجه به برخی رفتارهای نادرست، زندگی آنها دچار اختلال شده و صدمات جبران‌ناپذیری بر جسم افراد وارد می‌شود .

دکتر صبوحی با بیان اینکه آموزش و پرورش، می تواند پیام آور سلامت بوده و سطح سواد جامعه را در خصوص مقابله با بیماری‌ها افزایش دهد، گفت: توجه هر چه بیشتر به رعایت بهداشت فردی و خودمراقبتی افراد جامعه، نقش به سزایی در جلوگیری از بیماری‌های مختلف دارد .

وی، خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: امیدوارم پیام آوران بهداشتی خوبی برای خود و خانواده هایتان باشید.

گفتنی است:در این جلسه از حاج محمد حسن افشاری جانباز هفتاد درصد و کارشناس سابق بهداشت آموزش و پرورش سمیرم با اهدا گل و لوح تقدیر قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار