مدیر آموزش و پرورش شهر قدس:

به شاداب سازی مدارس از لحاظ فیزیکی و برنامه ای توجه ویژه شود

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در جلسه فصلی مدیران گفت:به شاداب سازی مدارس از لحاظ فیزیکی و برنامه ای توجه ویژه شود ، تا محیط آموزشگاه موجب فرح بخشی و جذابیت برای دانش آموز گردد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به شاداب سازی مدارس از لحاظ فیزیکی و برنامه ای توجه ویژه شود

جلسه فصلی مدیران مدارس شهرستان قدس با حضور مدیران تمامی مقاطع تحصیلی و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان در سالن شهید دهنو برگزار شد.

محمدرضا بهمنش ،مدیر آموزش و پرورش قدس در این جلسه به تقویت اندیشه های مدیریتی اشاره و برخی از این روش ها را برشمرد که از جمله آنها می توان به، کلان فکر کردن و جزئی عمل کردن ، انجام تغییرات نشانه مدیران اثربخش ، توجه به داشته ها ، بها دادن به خرد جمعی ، مثبت اندیشی و انتقاد پذیری ، کنار گذاشتن روش های ناکارآمد و درست کارکردن به جای زیاد کار کردن ، اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در ادامه با تأکید بر مدیریت صحیح هزینه ها و داشتن برنامه ریزی مالی در مدرسه افزود : توجه به موضوع فرهنگ سازی استفاده و حمایت از کالای ایرانی ، مسئولیتی است که باید در برنامه های آموزشگاه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خودگفت : به شاداب سازی مدارس از لحاظ فیزیکی و برنامه ای توجه ویژه شود ، تا محیط آموزشگاه موجب فرح بخشی و جذابیت دانش آموز گردد.

بهمنش با اشاره به اهمیت انتخاب رشته صحیح در موفقیت دانش آموز و پیشرفت و توسعه کشور نیز ، بیان داشت : باید توسعه متوازن رشته ها مدنظر قرار گیرد ، تا این توازن ، موجب تعدیل ورود به رشته های آموزش عالی شود.

این مقام مسئول ، به اهمیت پرورش در کنار آموزش پرداخته و عنوان کرد : با توجه به آسیب های اجتماعی فرا روی دانش آموزان ، فعالیت های تربیتی و پرورشی ارزش خاص خود را داشته و مدیران مدارس بخشی از هزینه های آموزشگاه را صرف این امر نمایند.

شایان ذکر است ، در ابتدای این جلسه نماینده مدیران مقاطع تحصیلی ابتدایی ، دوره اول متوسطه ، دوره دوم متوسطه و نماینده مدیران هنرستان ها به بیان نظرات ، دیدگاه ها و سئوالات خود پرداختند که مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس نسبت به یادداشت نظرات و پاسخ گویی به سئوالات مطرح شده پرداخت.

/خبر نگار نقی روح نواز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار