رییس سازمان سینمایی: نباید از پول خرج کردن بهراسیم

تهران (پانا) – رئیس سازمان سینمایی با اشاره به مهم تر شدن جشنواره جهانی فجر در سینمای دنیا درخصوص اهمیت هزینه کردن برای این رویداد سخن گفت.

کد مطلب: ۸۱۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان سینمایی: نباید از پول خرج کردن بهراسیم

محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی عصر شنبه اول اردیبهشت ماه با حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم وقت آن رسیده است که سینمای ایران فراتر از اینکه بخواهد در جشنواره‌های دیگر تکمیل کننده باشد خودش نقش جدی تری در سینمای جهان برعهده بگیرد.

وی افزود: این نقش را باید در منطقه با ایجاد امکان هم‌افزایی بین سینماگران منطقه ایجاد کنیم تا بعد بتوانیم دایره تاثیر سینمای ایران را توسعه دهیم به گونه ای که سینمای ایران در بین مردم دیگر کشورها جایگاهی پیدا کند. از همین رو به نظرم یکی از کلیدی ترین کارهای جشنواره جهانی فیلم فجر همین است.

رییس سازمان سینمایی درباره جدا ماندن جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر و صرف هزینه برای این جداسازی گفت: نگران نباشید. ما روز به روز در دنیا نقش بیشتری ایفا می کنیم و به همین دلیل نباید از پول خرج کردن بهراسیم بلکه باید مراقب چگونه خرج کردن آن باشیم.

حیدریان درخصوص دبیری رضا میرکریمی در جشنواره جهانی گفت: رضا میرکریمی برای دبیری جشنواره بسیار زحمت کشیده و نقش تعیین کننده ای بردوش کشیده اند و انشاالله همین نقش را ادامه می‌دهند.

وی در پایان به موضوع جشنواره ملی فجر اشاره کرد و گفت: فعلا بنا بر تغییر دبیر نیست و ما در حال نهایی کردن بخش های جشنواره هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار