افتتاح فاز اول تونل آرش - اسفندیار تا نیمه اردیبهشت ماه

تهران (پانا) - در بازدید افشین حبیب زاده از تونل آرش- اسفندیار عنوان شد که فاز اول این پروژه تا نیمه دوم اردیبهشت ماه افتتاح می شود.

کد مطلب: ۸۱۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح فاز اول تونل آرش - اسفندیار تا نیمه اردیبهشت ماه

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، افشین حبیب زاده نائب رییس کمیسیون حمل و نقل، ‌ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر تهران به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌های پارکینگ طبقاتی نیایش و تونل آرش بازدید کرد.

در نشست ابتدایی که در محل کارگاه تونل نیایش برگزار شد، مدیران پروژه‌ها به بیان توضیحاتی در مورد روند و زمان بندی اجرایی پروژه‌ها پرداخته و به سوالات افشین حبیب‌زاده و پیروز حناچی پاسخ دادند.

پس از توضیحات ارائه شده، نائب رییس کمیسیون عمران و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه طبقاتی نیایش بازدید کردند.

پروژه پارکینگ طبقاتی ملت به کارفرمایی شهرداری تهران در ضلع جنوبی سازمان صدا و سیما و ضلع غربی پارک ملت به شیوه اجرای معکوس(تاپ دان) در حال اجراست. زیربنای پروژه ۴۷۵۰ متر مربع بوده و در مجموع در ۹ طبقه زیرزمینی، امکان پارک ۱۲۷۵ خودرو به صورت استاندارد را فراهم می‌کند. پروژه علاوه بر ورودی و خروجی در سطح زمین از سمت بزرگراه نیایش غرب، یک ورودی و خروجی زیرزمینی نیز از سمت تونل نیایش شرق دارد.

حبیب‌زاده و حناچی از تونل آرش- اسفندیار نیز بازدید و در مورد گره‌های ترافیکی و راهکارهای اندیشیده شده درباره آن گفت‌وگو کردند.

به گفته مسئولان پروژه، فاز اول تونل آرش - اسفندیار در یکی دو هفته آتی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار