بوندس لیگا؛ دورتموند با آتش‌بازی به رده سوم چسبید

تهران (پانا)- بورسیا دورتموند در حضور هوادارانش مقابل بایرلورکوزن آتش بازی راه انداخت و با پیروزی قاطع رده سوم جدول را بدست آورد.

کد مطلب: ۸۱۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بوندس لیگا؛ دورتموند با آتش‌بازی به رده سوم چسبید

دومین روز از هفته سی و یکم بوندس لیگا آلمان با یک بازی به پایان رسید.

حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بین بورسیا دورتموند و بایر لورکوزن در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم مدعی حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هستند و سه امتیاز این بازی برای تثبیت جایگاه آنها در رده سوم جدول ضروری بود.

روند بازی در هر دو نیمه به سود دورتموندی‌ها پیش رفت. آنها در نیمه اول و در دقیقه 13 توسط سانچو به گل رسیدند. دقیقه 37 می‌توانست برتری بورسیا دورتموند در نیمه اول کامل شود اما رویس پنالتی را از دست داد تا بازی در 45 دقیقه اول با برد یک بر صفر تیم میزبان تمام شود.

اما در نیمه دوم جلو کشیدن لورکوزن برای جبران فضا را برای دورتموندی‌ها باز کرد تا موقعیت‌های خطرناک‌تری بدست آورند. مارکو رویس که در نیمه اول پنالتی از دست داده بود در دقیقه 55 ناکامی‌اش را جبران کرد و گل دوم را به ثمر رساند. 8 دقیقه بعد فیلپیپ برای سومین بار دروازه لورکوزن را باز کرد تا خیال تیم میزبان از پیروزی راحت شود اما این پایان کار نبود و دقیقه 79 مارمو رویس درخشش خود را کامل کرد و با دبل خود باعث شد تیمش به پیروزی با ارزش 4 بر صفر برسد.

بورسیا دورتموند با چهارمین برد متوالی خانگی 54 امتیازی شد و با 3 امتیاز بیشتر از لورکوزن در رده سوم جدول قرار گرفت و امیدوار به نایب قهرمانی در این فصل ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار