مدیرکل امور زنان آموزش و پرورش: بسیاری از اهداف حوزه زنان از طریق برون سپاری به دیگر حوزه‌های ستادی محقق می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش تحقق بسیاری از اهداف و برنامه‌های حوزه زنان  را از طریق تعامل و برون سپاری به دیگر حوزه‌های ستادی دانست.

کد مطلب: ۸۱۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور زنان آموزش و پرورش: بسیاری از اهداف حوزه زنان از طریق برون سپاری به دیگر حوزه‌های ستادی محقق می‌شود

به گزارش دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز شنبه جلسه شورای سیاستگذاری در سالن اجتماعات شهید حججی در ساختمان علاقه مندان برگزار شد.

این جلسه با حضور خانم شجاعی، خانم ظهره وندی، خانم کریمی و خانم اسکویی، اساتید و صاحب نظران حوزه زنان و همکاران حوزه ستادی تشکیل شد.

ابتدا فرحناز مینایی‌پور،‌ مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخی فعالیت‌ها و برنامه‌های دفتر، نمایی کلی از تاریخچه و وضعیت کنونی دفتر ارائه کرده و با ارائه آمار دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی و فراوانی دختران و زنان در آموزش وپرورش به دیدگاه‌های کلی دفتر و برنامه‌های در حال اجرا اشاره کرد.

وی گفت: بسیاری از اهداف و برنامه‌های حوزه زنان از طریق تعامل و برون سپاری به دیگر حوزه‌های ستادی محقق می‌شود.

خانم شجاعی ضمن تبریک ایام شعبانیه، اهداف شورای سیاستگذاری و چگونگی تصمیم گیری ونحوه اجرای تصمیم‌های اخذ شده در جلسات را مطرح کرد.

در ادامه وی به اهمیت تحلیل وضعیت موجود و ارائه تصویری از وضعیت مطلوب که ناشی از اهداف، وظایف و رسالت دفتر امور زنان است؛ پرداخت.

شجاعی گفت: تهیه آئین نامه شورای سیاستگذاری از گام های نخستین است که در این جلسات باید در نظر گرفته شود. گام بعدی توجه به اسناد فرا دستی موجود در راستای اهداف ورسالت دفتر امور زنان است. گام سوم تعیین اولویت‌ها است. البته تعداد اولویت‌ها باید اندک باشد، زیرا اولویت‌های زیاد موجب پراکندگی برنامه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار