نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

حمله آمریکا به سوریه برای دوشیدن عربستان بود!

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل تاکید کرد: سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه معاملات تسلیحاتی گسترده با عربستان دارند و حمله روزهای گذشته آنها به سوریه برای ارضای عربستان و دوشیدن بیشتر این کشور عقب مانده و مرتجع بود.

کد مطلب: ۸۱۵۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حمله آمریکا به سوریه برای دوشیدن عربستان بود!

آیت الله سید حسن عاملی که در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل این هفته اردبیل در مصلای این شهر سخن می گفت بزرگترین فایده این حمله را آشکار شدن ترس عظیم وباطنی آنها از محور مقاومت دانست وافزود:این حمله نه ارزش نظامی داشت و نه پیروزی سیاسی محسوب می‌شود، نه رژیم صهیونیستی را راضی کرد و نه عربستان را، نه حمله کننده‌ها را قوی و پر زور نشان داد، نه درگیری‌ها در سوریه را به پایان نزدیک کرد، نه ضربه‌ای به کانون‌های قدرت در منطقه که تحولات دردست آنها ست وارد شد و نه برای متحدان آمریکا اعتبار، امید و روحیه‌ای درست کرد،دریک کلام این حمله یک افتضاح کامل برای حمله‌کنندگان و تاییدکنندگان آن بود.
وی با بیان برخی از جنایات عربستان سعودی در یمن وبحرین گفت:درسکوت خباثت بارسازمانهای به اصطلاح حقوق بشرومدعیان دروغین حقوق بشر در غرب عربستان بیش از 10هزار انسان بیگناه و260طفل یمنی راشهید و16هزار کودک رامجروح ویا ناقص العضو کرده وزیر ساختهای این کشور منهدم نموده است.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز ولادت امام حسین (ع) که روز پاسدار نام گذاشته‌اند گفت: این نامگذاری انجام شده تا همه بدانند که یک پاسدار از همان حقیقتی پاسداری می‌کند که امام حسین (ع) از آن پاسداری کرد.
عاملی با تبیین نقش حیاتی سپاه در صیانت کشور و انقلاب وتامین امنیت واقتدار نظام اسلامی ومردم تاکید کرد: سپاه در حساس‌ترین برهه ها به کشور و انقلاب خدمت کرده وحضرت امام به حق فرموده‌اند که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".
وی ،سپاه رامجموعه ای نظامی ومکتبی دانست وگفت: بر اساس قانون اساسی، وظیفه اصلی سپاه حفظ ارزش‌های انقلاب امام جمعه اردبیل با اشاره به فرارسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت باسعادت قمر منیر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس(ع) وروز جانباز گفت: جانبازان شهیدان زنده انقلابند و به تعبیر حضرت امام "جانباز همان شهیدی است که بقایای پیکرش در عالم خاک به جا مانده است"وهمسران جانبازان، قهرمانان اصلی عرصه ایثار ند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار