افتتاح تصفیه خانه مرکزی آسایشگاه خیریه کهریزک به همت نیکوکارالبرزی

کرج (پانا) - مراسم افتتاح تصفیه خانه مرکزی آسایشگاه با حضور مدیر عامل و هیئت مدیره موسسه و نیکوکار ارجمند و همچنین مدیران ، معاونین، مسولین و سرپرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح تصفیه خانه مرکزی آسایشگاه خیریه کهریزک به همت نیکوکارالبرزی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، افشین وجدانی مدیر آسایشگاه کهریزک البرز ضمن اشاره به تاریخ کلنگ زنی تصفیه خانه مرکزی در تیر ماه 96 اذعان کرد: با تلاش های مستمر و بی وقفه دفتر فنی مهندسی آسایشگاه امروز این پروژه به سرانجام رسید.

وی افزود: از حضور مستمر نیکوکار ارجمند محمد طالقانی در آسایشگاه جهت بهره برداری هر چه زودتر این مجموعه تشکر و قدردانی می کنم.

محمد طالقانی لذت این کار را این چنین توصیف کرد: مهربانی کردن به دیگران، یک جاده دو طرفه است و انسان باید به این بیندیشدکه کمک کردن به دیگران با لذت بردن روحی درارتباط است و باکمک کردن به دیگران می تواند به خواسته هایش برسد .

وی افزود: از مدت ها پیش وقتی برای بازدید به کهریزک البرز آمدم متوجه شدم که عدم تصفیه خانه در این مرکز می تواند در آینده مشکل آفرین شود در نهایت تصمیم گرفتم با همت مدیر آسایشگاه کار کوچکی برای این مجموعه انجام دهم.

طالقانی از زحمات حسن احمدی مدیرعامل موسسه کهریزک و افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه کهریزک البرز نهایت تشکر و قدردانی کرد.

در آخر به رسم یاد بود تابلوی ساخته شده توسط مددجویان کهریزک به محمد طالقانی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار