گزارش پانا/

خاطره دانش آموز  تبریزی از قرائت قرآن در حضور رهبر انقلاب و  هدیه معظم له

تبریز (پانا)- دانش آموز تبریزی گفت: در 29 بهمن سال گذشته در دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب در آغاز برنامه توفیق تلاوت قرآن را داشتم  که برایم تجربه خوبی بود و در آن زمان حس غیرقابل توصیفی داشتم.

کد مطلب: ۸۱۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خاطره دانش آموز  تبریزی از قرائت قرآن در حضور رهبر انقلاب و  هدیه معظم له

عرفان حسن زاده دانش آموز ناحیه 4 تبریز و شرکت کننده در رشته قرائت در حاشیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان آذربایجان شرقی در محل اردوگاه الغدیر به خبرنگار پانا گفت: امسال چهارمین بار است که در مسابقات حضور دارم در سال 95 در رشته تجوید رتبه اول کشور را کسب کردم ودر سال 96 نیز در رشته ترتیل رتبه اول کشوری را کسب کردم.

وی افزود: قرآن به عنوان هدایتگر واقعی است در زندگی تاثیر بسزایی دارد و مسیر زندگی را به سمت معنویت و اهل بیت (علیهم السلام) پیش می برد.

این دانش آموزی تبریزی گفت: در 29 بهمن سال گذشته در دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب در آغاز برنامه توفیق تلاوت قرآن را داشتم که برایم تجربه خوبی بود و در آن زمان حس غیرقابل توصیفی داشتم.

حسن زاده اضافه کرد: بعد از دیدار مردمی هم با خود حضرت آقا دیدار خصوصی داشتم و ایشان اظهار لطف و رضایت داشتند و انگشتر بسیار ارزشمند از لحاظ معنوی را به من هدیه دادند و من نیز آن را به پدرم تقدیم کردم.

تاثیر عمل به احکام در زندگی

علیرضا علیزاده از ناحیه 2 تبریز و شرکت کننده در رشته احکام نیز می گوید: سومین بار است در مسابقات شرکت می کنم و مقام دوم استانی را در کارنامه خود دارم.

وی می افزاید: احکام رشته ای است که انسان باید برای خود و دیگران توصیه کند برای این که اگر این معلومات را نداشته باشد در آینده به مشکل برمی خورد.

این دانش آموز ادامه می دهد: در احکام خداوند کارهایی را به ما توصیه کرده که قطعا به سود ما است و همه آن ها اصولی دارد که امروزه در علم پزشکی ثابت شده است.

دانش آموزان صحیفه سجادیه را مطالعه کنند

عرفان نوبهار دانش آموز شهرستان خدافرین و شرکت کننده در رشته صحیفه سجادیه نیز در گفت و گو با خبرنگاراظهار کرد: دوبار در مسابقات شرکت کردم و مقام سوم استانی را کسب کردم.

وی با بیان این که مطالعه این کتاب به من کمک کرده تا به راه راست هدایت شوم، گفت: پدر و مادرها می توانند فرزندان خود را به مطالعه کتاب هایی چون صحیفه سجادیه ترغیب کنند تا در اعمال و رفتار آن ها تاثیر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار