درخشش دانش آموزان البرزی در جشنواره ملی تیبان

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اعلام کرد: دانش آموزی البرزی عضو پژوهش سرای معلم این ناحیه حائز رتبه دوم کشوری در سیزدهمین جشنواره ملی تیبان شدند.

کد مطلب: ۸۱۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان البرزی در جشنواره ملی تیبان

به گزارش کرج پانا از البرز، وحید یعقوبی در این رابطه گفت: در سیزدهمین جشنواره ملی تبیان تیم دانش آموزی از استان البرز در محورهای زیست فناوری، علوم زیستی و فنی مهندسی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت موسسه علمی - پژوهشی تبیان و با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره 7 هزار و 500 تیم دانش آموزی از استان های کشور شرکت کردند.

وی بیان داشت: خاطره قجریان و آریانا قوام از دبیرستان دوره دوم فرزانگان یک کرج با ارائه طرح ساخت سیستم کتابخانه هوشمند در محور فنی مهندسی جشنواره توانستند رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: ساینا عظیمیان و پانته آ غلامی نیز از دبیرستان دوره اول فرزانگان یک کرج با طرح بهینه سازی تولید بیوپلاستیک با استفاده از پساب میوه و روغن سرخ کردنی در محور زیست فناوری رتبه دوم کشوری را از آن خود کردند.

یعقوبی گفت: پرنیان صادقی و مطهره شجاعی از دبیرستان دوره اول فرزانگان یک کرج با ارائه طرح ساخت سیستم تصفیه هوا با استفاده از پودرکربن حاصل ازهسته خرما در محور علوم زیستی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

وی تاکید کرد: هر ساله دانش آموزان عضو پژوهش سرای معلم آموزش و پرورش ناحیه ١کرج با شرکت در جشنواره های کشوری و بین المللی با کسب رتبه های برتر برای استان البرز و ایران اسلامی افتخارآفرینی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار