کتابخانه دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو بانه تجهیز شد

بانه(پانا)-به همت سه بانوی خیر تهرانی دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو در بخش مرکزی شهرستان بانه تجهیز شد.

کد مطلب: ۸۱۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر روستای سبدلو بانه تجهیز شد

طی برگزاری آیینی و با همت سه نفر از بانوان خیر در حوزه کتاب و کتابخوانی دبیرستان شبانه روزی دوره اول دخترانه کوثر روستای سبدلو از توابع بخش مرکزی بانه تجهیز و راه اندازی شد .

خانم ها "فرزانه اخوت"، "نرگس شاهکار"و"شهرزاد محجوب"، از خیرین کشوری در حوزه کتاب و کتابخوانی ، تعداد 1100 جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شبانه روزی کوثر سبدلو اهدا کردند .

این تعداد کتاب در زمینه های مختلفی همچون : علمی؛ تاریخی؛ فرهنگی؛ داستان؛ کودک و نوجوان می باشد که طی برگزاری آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش بانه ، بخشدار بخش مرکزی ، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین محلی اهدا شد .

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه ، در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه ی خیرین بزرگوار، گفت : مردم بانه اهل کتاب و مطالعه بوده و مردان و زنان بزرگی از این دیار برخاسته اند و امیدواریم با ترویج فرهنگ مطالعه در میان نسل امروز خصوصا دختران روستایی ، زمینه ی رشد و ترقی هرچه بیشتر آنان و در نتیجه سعادت جامعه را فراهم آوریم.

بانو فرزانه اخوت نیز در این مراسم ، اظهار داشت: این گروه از خیرین در استان های محروم کشور اقدام به توزیع کتاب و تجهیز کتابخانه ها می کنند .

وی افزود: تاکنون فعالیت این گروه از خیرین، بیشتر در استان های کردستان؛ ایلام؛ کرمانشاه و آذربایجان غربی بوده و در این استان ها تاکنون 56 کتابخانه را تجهیز کرده است .

گفتنی است که علی رغم اهدای 1100 جلد کتاب؛ خرید سیستم رایانه و قفسه برای مدرسه مذکور هم جز اقدامات این خیرین در کتابخانه مدرسه سبدلو بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار