نمایش و نقد مستند «معرف» منتخب جشنواره «هات‌داکس» کانادا در سالن سینماحقیقت

تهران (پانا) - برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند «معرف» ساخته «آزادی رضاییان مقدم» اختصاص یافته است. این فیلم تنها مستند ایرانی پذیرفته شده در بخش مسابقه جشنواره معتبر «هات‌داکس» کانادا در سال 2018 است.

کد مطلب: ۸۱۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش و نقد مستند «معرف» منتخب جشنواره «هات‌داکس» کانادا در سالن سینماحقیقت

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «معرف» از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه 97 در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور آزادی رضاییان مقدم (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و روبرت صافاریان (منتقد میهمان) مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.
در این فیلم مستند با نحوه‌ی کار در یک دفتر همسریابی آشنا می‌شویم. «معرف» برای اولین بار در بخش مسابقه ملی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درآمد.
عوامل تولید این فیلم 63 دقیقه‌ای عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده، فیلمبردار، صدابردار، کارگردان و تهیه‌کننده: آزادی رضاییان مقدم؛ میکس صدا: انسیه ملکی؛ تدوینگر: آزاده سلیمیان؛ اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم‌‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (2 اردیبهشت‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است. دوستداران سینمای مستند و تجربی جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» می‌توانند به کانال تلگرام این برنامه بپیوندند: t.me/cinemaverite

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار