معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اعلام کرد

ایجاد بازارچه‌های کسب و کار برای دانش‌آموزان با مشارکت دانشگاه تهران

زرافشان: تب گرایش به رشته تجربی کنترل شد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ایجاد بازارچه‌های کسب و کار دانش‌آموزی با مشارکت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد بازارچه‌های کسب و کار برای دانش‌آموزان با مشارکت دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان در این باره گفت: به منظور تحقق اشتغال، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی این بازارچه‌ها دایر خواهد شد و آموزش‌های کارگاهی به مربیان و دانش‌آموزان ارائه می‌شود. علاوه بر این بازارچه‌ها، اتاق‌های کارآفرینی نیز در هنرستان‌ها برقرار خواهد بود که ما دستورالعمل‌هایی را برای ارائه، عرضه و تجاری‌سازی تولیدات دانش‌آموزان ابلاغ کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی را در جهت عملیاتی کردن سند راهبردی کشور در امور نخبگان در دست داریم، یادآور شد: بر اساس سند راهبردی وظایفی برای وزارت آموزش و پرورش تعیین شده است که ما تلاش می‌کنیم بحث تنوع‌بخشی استعداد و هوش را برای دانش‌آموزان نخبه اجرا کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: طی 4 سال اخیر ما به دنبال توسعه کمی و کیفی پژوهش در بین دانش‌آموزان بودیم که در این زمینه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز همکاری‌های خوبی داشته‌ایم که این همکاری‌ها منجربه ارتقای جشنواره‌ها، مسابقات علمی و مهارتی شده است. به دنبال آن هستیم که بتوانیم هوش‌های متنوع به رسمیت بشناسیم و بتوانیم زمینه توسعه آن را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار