برگزاری مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با رویکرد "ما می توانیم"

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر با شعار "ما می توانیم" که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است با رویکرد خاص شعار سال و حمایت از کالای ایرانی همراه شود.

کد مطلب: ۸۱۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با رویکرد "ما می توانیم"

محمدعلی نجفی در جلسه ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز ارتش به تمامی دلاوران نیروهای مسلح افزود: این روز یادآور اقتدار، هماهنگی و همدلی تمامی بخش های کشور است .

وی ادامه داد: اوایل پیروزی انقلاب که 8 سال دفاع مقدس به جمهوری اسلامی تحمیل شد، هنوز بخش های مختلف کشور و همچنین نهادهایی همچون بسیج و سپاه شکل نهایی نگرفته بود، به تعبیر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی خرمشهر را خدا آزاد کرد .

نجفی با بیان اینکه اکنون در آستانه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: بر اساس منویات و تذکرات مقام معظم رهبری باید رویکرد متفاوت تری داشته و نقش مردم در برگزاری چنین مناسبت های ارزشمندی پررنگ تر دیده شود .

وی افزود: برای برگزاری مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر باید بسترهای حضور مردم و نقش آفرینی جوانان فراهم شود چراکه همیشه در ایام، مردم برای برپایی جشن ها و مراسم های ملی و مذهبی راغب و پیش قدم بوده اند .

استاندار البرز آماده سازی فضای شهر توسط شهرداری ها، متناسب با دوران دفاع مقدس و ایجاد شور و نشاط را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: این روزها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می شود .

وی گفت: برخی از کشورها حتی با بهانه های جزئی و یادآوری تعرض های کوچک، بدنبال اسطوره سازی هستند و در این رابطه نیز با بزرگنمایی اقدامات و همراهی مردم موفق نیز عمل کرده اند .

نجفی افزود: ایران اسلامی بخصوص پس از پیروزی انقلاب بارها مورد تعرض متجاوزان قرار گرفته و با اقتدار و سربلندی از تنگناها خارج شده بنابراین با بهره برداری از فرصت های موجود باید چنین افتخاراتی را بدرستی به گوش جهانیان رساند .

وی با اشاره به لزوم مناسب سازی فضای شهر برای یادآوری دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان بویژه در حماسه آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: در این ایام دیدار مدیران و مسئولان با خانواده های شهدا و ایثارگران، حضور و گلباران مزارشهدا مورد تاکید است .

در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر گزارشی از برنامه های خود ارائه داده و برای همراهی با سایر دستگاه ها اعلام آمادگی کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار