مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان:

برگزاری مسابقات قرآنی تبلور همکاری و همدلی اسلامی است

همه امکانات کشور باید در خدمت قرآن باشد

باغملک (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری مسابقات قرآنی تبلور همکاری و همدلی اسلامی در جامعه است وهمه امکانات مادی و معنوی کشور باید در خدمت قرآن و قرآن آموزی باشد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآنی تبلور همکاری و همدلی اسلامی است

محمدرضا مسیب زاده روز جمعه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت و نماز استان با بیان اینکه مسابقات قرآن دانش آموزی به عنوان یک ابزار تربیت اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش سازنده ای را در تربیت کودکان و نوجوانان ایفا کرده است، اظهار کرد: مسابقات قرآنی تبلور همکاری و همدلی برای تعالی قرآن در جامعه است. ما شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی برنامه های موفقی در تعالی فرهنگ قرآنی داریم و شکر خداوند را به جا می آوریم اما مرتبه اصلی شکر استفاده بهینه از نعمت است.

وی ضمن بر شمردن ارزش شکر نعمت خطاب به دانش آموزان نخبه قرآنی گفت: همه شما دانش آموزان قرآنی برنده هستید و امیدواریم با نشر معارف قرآنی در کلاس ها و فضاهای آموزشی شکر نعمت استفاده از قرآن را به جا بیاورید.

مسیب زاده افزود: هر آنچه اعتبار در کشور هست به فرموده مقام معظم رهبری متعلق به قرآن و فرهنگ قرآنی است و همه ما در خدمت قرآن و اهل بیت هستیم.

وی در عین حال با اظهار اینکه قاریان برتر کشور برگزیده مسابقات قرآنی سطوح مختلف آموزش و پرورش کشور هستند، خاطرنشان کرد: جهانیان به توانایی های قاریان ایران زمین سر تعظیم فرود می آورند. در طلیعه ماه مبارک شعبان شاهد مسابقات بین المللی جهان اسلام خواهیم بود و همچنین ۲ سالانه مسابقات بین المللی را نیز در سطح جهانی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستان در مرحله نخبگان پیش ازدیروز در باغملک به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار