رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر؛

حدود 5 هزار اثر به دبیرخانه استانی د ربوشهر مسابقات فرهنگی و هنر ی ارسال شده است

بوشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهرگفت:ثبت نام دانش آموزان از طریق سایت همگام انجام شده و حدود 5 هزار اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده است.

کد مطلب: ۸۱۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حدود 5 هزار اثر به دبیرخانه استانی د ربوشهر مسابقات فرهنگی و هنر ی ارسال شده است

جاسم شجاع رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:داوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان از 15 فروردین ماه شروع شده و تا نیمه دوم اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان از طریق سایت همگام از سطح مدرسه انجام شده که نسبت به سال گذشته 39 درصد افزایش داشته است و از این تعداد حدود 5 هزار اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار داشت: مسابقات دوره اول ابتدایی تا سطح مدرسه،دوره دوم ابتدایی تا سطح منطقه، دوره متوسطه ی اول تا سطح استان و دوره دوم متوسطه تا سطح کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: دانش آموزان در بخش فرهنگی در دو بخش (ادبی و پژوهشی،رسانه و فضای مجازی) و در بخش هنری در زمینه های (هنرهای آوایی،نمایش،هنرهای دستی و تجسمی،و فیلم کوتاه) به رقابت می پردازند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان یادآور شد: سال گذشته دانش آموزان استان بوشهر در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری 48رتبه برتر کشوری در بخش انفرادی و گروهی کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار