معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار اسلامشهرتاکید کرد:

ضرورت تنظیم برنامه مدون رسیدگی به تخلفات اتباع بیگانه در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-نخستین جلسه کمیسیون ساماندهی امور اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی اسلامشهر در سال ۹۷ به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تنظیم برنامه مدون رسیدگی به تخلفات اتباع بیگانه در اسلامشهر

در این جلسه گودرز همتی در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت تجزیه و تحلیل جرائم مربوط به اتباع بیگانه ، آمار مربوطه به تفکیک وهمچنین برنامه های مدون و پیش بینی شده برای سال ۹۷ توسط اعضاء در اسرع وقت به دبیرخانه کمیسیون ارسال خواهد شد .

وی همچنین خواستار همکاری دستگاههای ذی ربط برای نگهداری موقت اتباع بیگانه غیرمجاز جهت اعزام به اردوگاه مراقبتی شهدای مدافع حرم شد و گفت: هماهنگی های لازم برای دریافت حکم قضایی برای ورود به باغات، کارگاه ها،شرکت ها و ساختمان های نیمه کاره برای بازرسی و جلوگیری از به کارگیری اتباع غیر مجاز بیگانه نیز صورت می گیرد .

همتی تصریح کرد: همچنین هماهنگی لازم با مقامات قضائی شهرستان جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های مربوط به کارفرمایان متخلف در شعبه ویژه نیز صورت گرفته است .

وی با اشاره به افزایش دستگیری اتباع بیگانه در سال گذشته گفت: ۱۴۲ تبعه غیرمجاز در سال ۹۶ در شهرستان دستگیر و به اردوگاه اعزام شدندو همچنین ۶ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت نیز در این زمینه توقیف و ۱۷ پرونده قضایی نیز تشکیل شده است.

/خبرنگار:صبا شفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار