افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، جامع‌ترین وکامل‌ترین لایحه از دولت به مجلس را لایحه حمایت از افراد معلول عنوان کرد و از افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، انوشیروان محسنی بندپی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در آیین معارفه زهرا امینی، مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی گفت: افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۹۷ در نظر گرفته شده که از اردیبهشت سال جاری عملیاتی خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح‌های پیشگیری در بخش‌های سوء مصرف مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: تلاش برای کاهش طلاق و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با جدیت در دستور کار است.

محسنی بند پی از ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، افزایش مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و توانمندسازی مددجویان خبر داد و افزود: ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در سطح کشور برای کاهش آسیب‌ها راه‌اندازی شده است، همچنین جلوگیری از آسیب‌ها و کمک به افرادی که در معرض خطر هستند از برنامه‌های اورژانس اجتماعی است.

علی آقا‌زاده، استاندار استان مرکزی در این مراسم ضمن قدردانیاز خدمات مدیر کل و پرسنل بهزیستی کشور اظهار کرد: خدمت در جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی یک فرصت استثنایی و بسیار سازنده است که هر کسی این افتخار نائل نمی‌شود.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: بهزیستی نهادی خدمتگزار است و طیف گسترده‌ای از جامعه که بسیار حساس و آسیب پذیر و شکننده هستند و درد و رنج فراوان کشیده آمد را در خود دارد که کارکنان بهزیستی بارصبر و شکیبایی به رفع این آلام و رنج‌های ناشی از معلولیت‌ها و مشکلات آن‌ها می‌پردازند.

«زهرا امینی» مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی هدف بهزیستی را ارتقاء سطح رفاه اجتماعی و معیشت قشر محروم و آسیب دیده جامعه عنوان کرد و در پایان یادآور شد: امیدوارم با جلسات هم اندیشی که در آینده برگزار می‌نماییم و با تکیه بر مشارکت‌های مردمی این نگرانی‌ها را کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار