مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

دومین نمایشگاه آموزش و پرورش و صنایع وابسته در اهواز برگزار می‌شود

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دومین نمایشگاه آموزش و پرورش و صنایع وابسته در روزهای 3 تا 6 اردیبهشت ماه 97 در اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین نمایشگاه آموزش و پرورش و صنایع وابسته در اهواز برگزار می‌شود

محمد تقی‌زاده با بیان اینکه نمایشگاه آموزش و پرورش و صنایع وابسته با هدف معرفی آخرین فناوری‌های هوشمندسازی و آموزش الکترونیک در اهواز برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از برگزاری موفق این نمایشگاه در سال گذشته بازخوردهای مثبتی از بازدیدکنندگان دریافت کردیم که در نمایشگاه امسال این بازخوردها به طور جدی لحاظ خواهند شد.

وی مهمترین کارکرد این نمایشگاه را جذب مشارکت بخش خصوصی در حوزه صنایع وابسته آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: ارائه توانمندی‌های صنایع و شرکت‌های استان خوزستان و سایر استان‌ها در زمینه ساخت و ساز فضاهای آموزشی، معرفی شرکت‌های تولید‌کننده نرم افزارها و برنامه‌های رایانه‌ای آموزشی و آشنایی و تبادل تجربه بین مدیران و صاحبان مشاغل آموزشی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

تقی‌زاده با اظهار اینکه جامعه هدف این نمایشگاه حوزه وسیعی از جامعه و نهادها را دربرمی گیرد، توضیح داد: مدیران ۱۱ هزار مدرسه تحت پوشش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، خیران مدرسه‌ساز، پیمانکاران مرتبط با حوزه نوسازی مدارس، شهرداران، دهیاران، فرمانداران، خانواده‌های فرهنگیان، آموزشگاه‌های علمی آزاد و کنکوری، شرکت‌های آموزشی، فرهنگی و هنری و دانشگاه‌های استان خوزستان جامعه هدف نمایشگاه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در امر آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: اولویت اول مجموعه تعلیم و تربیت استان بر استفاده از توان و ظرفیت داخلی استان در حوزه آموزش فناوری موئر است. توجه به نقش صنایع آموزشی در ارتقای شاخص‌های آموزشی علاوه بر بسترسازی برای اشتغال پایدار در استان زمینه‌ساز رشد و شکوفایی استعدادهای تحصیلی دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت و توسعه صنعت آموزش کشور داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه روزافزون فناوری‌های آموزشی و صنایع وابسته و نیازهای جدید جامعه استفاده از ظرفیت این نمایشگاه می‌تواند نقش مهمی بدرآشنایی هر چه بیشتر مردم و مخاطبان با زمینه‌های مختلف فعالیت آموزشی داشته باشد.

تقی‌زاده در ادامه با اشاره به نهادها، موسسات و سازمان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه عنوان کرد: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، موسسات و مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها، مدارس غیرانتفاعی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، تامین‌کنندگان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و لوازم‌التحریر، تجهیزات هنرستانی و آزمایشگاهی، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات ورزشی، لباس، تغذیه مدارس، تولید‌کنندگان سیستم‌های صوتی و تصویری و تامین‌کنندگان سرویس مدارس و هر فرد یا دستگاهی که به نحوی به آموزش و پرورش ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم دارند، می‌توانند در این نمایشگاه مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های جانبی متنوعی در طول ایام برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است. همچنین کارگاه های آموزشی آشنایی با تکنولوژی‌های آموزشی برای مراجعان و نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان به مدت سه روز برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار