در گفت‌وگو با پانا

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی: بررسی حذف نام غیرانتفاعی دانشگاه‌ها بی‌نتیجه مانده است

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی می‌گوید هنوز اتفاقی برای حذف کلمه غیرانتفاعی از پسوند این دانشگاه‌ها صورت نگرفته و این موضوع همچنان در انتظار تصمیم‌گیری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۱۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی: بررسی حذف نام غیرانتفاعی دانشگاه‌ها بی‌نتیجه مانده است

علی آهونمنش در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها درخصوص تغییر نام دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: حدود سه سال است که موضوع حذف دانشگاه‌های غیرانتفاعی مطرح شده و این موضوع را از وزارت علوم پیگیری می‌کنیم اما درخواست ما برای بررسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بدون نتیجه مانده است.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی گفت: در دوره مدیریت محمد فرهادی، وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری، درباره حذف کلمه غیرانتفاعی به رئیس‌جمهوری نامه نوشتیم و قرار شد این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شود که اکنون در دستور کار این شورا قرار دارد اما تاکنون تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

وی تأکید کرد: با توجه به مشکلات دانشگاه‌های غیرانتفاعی، قرار است اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی جلسه‌ای را با وزیر علوم برگزار کنیم تا مشکلات این موسسات دانشگاهی بررسی و راهکارها ارائه شود چون اگر وضع به همین صورت پیش رود موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی به سمت ورشکستگی می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار