مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرشتان بوشهر برگزار شد .

بوشهر ( پانا ) در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی سیاح ، مرتضی روان دوست به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر معرفی گردید .

کد مطلب: ۸۱۴۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرشتان بوشهر برگزار شد .

در ابتدای مراسم علی سیاح ضمن تشکر از تمامی همکاران ، مدیران ، دبیران ، آموزگاران ، مربیان ، کادر آموزش و پرورش استان ، شهرستان بوشهر و دانش آموزان گزارشی از طول مدت فعالیت خود ارائه کرد .

در ادامه نیز مرتضی روان دوست به ارائه برنامه های آتی خود در آموزش و پرورش شهرستان بوشهر پرداخت .

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت : در شهرستان بوشهر به عنوان مرکز استان توقع این است که تلاش ویژه‌ای برای توسعه بیشتر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتخاب یک مدیر برای یک شهرستان کار آسانی نیست، افزود: تلاش این است که در بین نیروهای شایسته‌ای که وجود دارد، شایسته‌ترین فرد انتخاب شود که کار سختی است و در انتخاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با توجه به وجود نیروهای توانمند متعدد کار سختی را پیش رو داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت :‌ مردم فرزندان خود را به دست ما می‌دهند و ما نیز باید با دقت بالایی مسئولیت خود را در عرصه آموزش و پرورش انجام دهیم و بتوانیم پاسخ صحیحی به اعتماد خانواده‌ها دهیم.

وی خواستار احساس مسئولیت همه مردم جامعه در مقابل آموزش و پرورش شد و بیان کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه همگانی است و اهمیت و توجه همگانی را نیز می‌طلبد و همه باید ورود کنند و همراهی و همکاری داشته باشند و نظر دهند و ما را یاری کنند.

کرمی به روند رو به رشد آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: شاهد بهبود شاخص‌های آموزشی و پرورشی در شهرستان بوشهر هستیم و عقیده داریم که شهرستان بوشهر شایسته بیش از اینها است.

وی با بیان اینکه نقدها را به جان می‌خریم، تصریح کرد: خواهان نقد و انتقاد از عملکرد خود هستیم و امیدواریم همگان با پیشنهادات خود به ما کمک کنند تا روند خود را اصلاح و عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم‌داری و احترام به مردم سرلوحه همه مدیران و به ویژه مدیریت آموزش و پرورش باشد، اظهار داشت: راستی و درستی از دیگر شاخص‌هایی است که یک مدیر باید داشته باشد.

کرمی خواستار برنامه‌محوری مدیر آموزش و پرورش شد و خطاب به وی گفت: هر چه در توان دارید باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم ارائه کنید. ارزیابی مستمر از کار باید انجام و برای بهبود وضعیت اقدام شود.

کرمی در پایان برای هر دو این عزیزان از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار