رئیس کمیته امداد خبر داد:

بازگشت دوباره زوجین به زندگی در سطح کشور بی‌سابقه است

رئیس کمیته امداد با بیان نتایج مطلوب ازدواج در جامعه، استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در راستای برگزاری جلسات مشاوره بازگشت به زندگی در سایر استان‌ها را خواستار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت دوباره زوجین به زندگی در سطح کشور بی‌سابقه است

رئیس کمیته امداد با حضور در جشن ازدواج 150 بانوی سرپرست خانوار با عنوان دوباره زندگی ضمن سخنرانی با شیوه اجرای این طرح آشنا شد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد، با اشاره به اینکه ثوابی بالاتر از ازدواج نیست، اظهار کرد: متاسفانه در جامعه امروز با یک تلنگر و دخالت زندگی بسیاری از خانوارها به جدایی کشیده می‌شود ولی مشاوره و تلاش برای بازگشت دوباره زوجین به زندگی در سطح کشور بی‌سابقه بوده است.
وی با بیان اینکه هشت درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خانوارهای طلاق هستند، مطرح کرد: استان قم به دلیل وجود حوزه‌های علمیه در عرصه بازگشت دوباره زوجین به زندگی توانسته است در سطح کشور اتفاق جدیدی را رقم بزند.
رئیس کمیته امداد با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در امدادرسانی به مردم، گفت: افرادی که برای تحت حمایت قرار گرفتن کمیته امداد به مراکز مختلف امداد مراجعه می‌کنند در مرحله نخست باید حمایت شده و سپس برای بازگشت دوباره آن‌ها به زندگی زیر نظر مشاوران قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 60 هزار ازدواج تحت حمایت کمیته امداد داشته‌ایم، عنوان کرد: در میان این ازدواج‌ها دو هزار و 500 ازدواج بازگشت به زندگی داشته‌ایم که استان قم با توجه به جامعه آماری خود در این عرصه بسیار موفق‌تر عمل کرده است.
فتاح با اشاره به اینکه مردم قم در سال گذشته 38 میلیارد تومان انفاق کردند، بیان کرد: امدواریم مردم قم در عرصه فعالیت‌های خیرخواهانه این روند را ادامه داده و به سمت تعالی حرکت کنند.
وی با بیان اینکه قم در عرصه‌های مختلف در کشور الگوسازی کرده است، تصریح کرد: تمام مددکاری‌ها اسلامی هستند ولی مددکاری با ذهنیت اسلامی و توسط مشاوران طلبه‌ تنها در استان قم رقم خورده است.
رئیس کمیته امداد با اشاره به دریافت 50 واحد نیمه کاره مسکن مهر، ابراز کرد: کمک‌های مردمی در سال 96 نسبت به سال 95 افزایش 30 درصدی داشته است؛ جامعه هدف کمیته امداد در شاخص‌های مختلف ازجمله تحصیلی و وفاداری آمار بهتری را بجا گذاشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار