پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت اعیاد شعبانیه

تهران (پانا)- علیرضا کاظمی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) وحضرت ابوالفضل العباس(ع)روزپاسدار وروزجانباز پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت اعیاد شعبانیه


به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد فرخنده و مبارک ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم شعبان شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقیه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین یک ماه و سه خورشید در این ماه آم سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت. قیام عاشورا چکیده ای از رادمردی های امام حسین (ع) بود که در تاریخ جهان به ثبت رسید و فریاد بلندی از جنس آزادی و آزادگی و سربلندی انسان در برابر شیطان بود. بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب هستند و ایثار و از خودگشتگی هایشان هرگز از یاد ملت قدردان ایران اسلامی پاک نخواهد شد. سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است که‌ سیاست‌بازان و قدرت‌طلبان داخلی و‌ دشمنان آرم‌دار خارجی‌ ‌با همه ترفندهای شیطانی خود‌ قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس ‌را ‌متوقف سازند. میلاد امام حسین (ع) روز پاسداری از دین و روز پاسدار است. پاسداری که، اقتدا بر طراوت یاد تو کرده و با یاد تو، لباس رزم بر قامت خویش پوشانده است، شهادت اقتدا بر حماسه نام تو کرده و با یاد تو، آرمیدن بر بستر سرخ را برگزیده است. این اعیاد خجسته را به تمامی فرهنگیان به ویژه مربیان امور تربیتی و مشاوران مدارس سراسر کشور و روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار و جانباز گرانقدر به ویژه بسیجیان، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در ظّل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظلّه العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار