توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

زنگ حمایت از کالای ایرانی در قزوین نواخته شد

قزوین (پانا) _ قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال 97 گفت:مهم ترین راهکار تحقق شعار سال 97 اقدام عملی و مصرف تولیدات داخلی و کالای ایرانی است .

کد مطلب: ۸۱۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ حمایت از کالای ایرانی در قزوین نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با اشاره به نام گذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت : مهم ترین راهکار تحقق شعار سال 97 اقدام عملی و مصرف تولیدات داخلی و کالای ایرانی است .

سالار قاسمی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در نام گذاری هر سال با عناوین مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی ، به نقش مردم ، متولیان امر و دستگاه ها در راستای تحقق اهداف شعار سال پرداخت و افزود: آموزش و پرورش نیز به عنوان گسترده ترین دستگاه فرهنگی و آموزشی کشور به سهم خود در راستای تحقق این مهم تلاش خواهد کرد .

وی با بیان اینکه برای تحقق این شعار باید به سه محور توجه ویژه ای داشته باشیم افزود: عشق به ایران و ایرانی ، تحقق تولید و استفاده از کالاهای ایرانی ، بیش از گذشته اهل کار و تلاش باشیم و خستگی ناپذیر ، همگی شهروندان ایرانی برای حمایت از کالای وطنی باید احساس مسئولیت کنند.

وی اظهار داشت: آینده نسل نوجوان و جوان ما در این گره خورده است که با تولیدات خوب و با کیفیت چرخ اقتصاد کشور به شایستگی بچرخد .

این مسئول تاکید کرد: مثلث معلم، دانش آموز و خانواده می تواند بهترین فرهنگ سازی برای تولید کالای با کیفیت و مصرف کالای ایرانی باشد.

قاسمی ادامه داد: در آموزش و پرورش استان تمام سعی و تلاش ما براین است که به فرهنگ سازی در تولید و مصرف کالای ایرانی بپردازیم در سالجاری مبلغ دو میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های استان اعتبار جذب شده است .

وی تصریح کرد: از دانش آموزان عزیز می خواهم با توجه به اینکه لباس های محلی مناطق مختلف استان از زیبایی ، جذابیت ، تنوع و وقار بالایی برخوردار هستند در مراسم های مختلف این لباس ها را بپوشند و دنبال خرید لباس های خارجی بی هویت نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار