استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان:

پایه و زیر بنای توسعه ی انسانی جامعه در آموزش و پرورش است

استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:پایه و زیر بنای توسعه ی انسانی جامعه در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پایه و زیر بنای توسعه ی انسانی جامعه در آموزش و پرورش است

زنجان(پانا)-اسدالله درویش امیری در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه روز مراسم تکریم و معارفه مدیر کل مهمترین دستگاه استان است، تصریح کرد:پایه و زیر بنای توسعه ی انسانی جامعه در آموزش و پرورش است.

درویش امیری با اشاره به اینکه فونداسیون اخلاقی کشور در مدرسه زده می‌شود، اضافه کرد: باید در پی‌ریزی فونداسیون بسیار دقت کرد تا این ساختمان به شکل مناسبی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مسائل اخلاقی باید به صورت محکم در آموزش و پرورش پایه‌گذاری شود تا ستون اخلاقی آن خم نشود، گفت: هر قدر پایه تربیت و اخلاق را محکم پایه‌گذاری کنیم، تزویر و دو رویی به وجود نخواهد آمد و این رسالت بزرگ دستگاه آموزش و پرورش است.

استاندار زنجان درادامه با اشاره به اینکه من دوستان خوبی در وزارت آموزش و پرورش دارم و افراد شایسته‌ای در جمع فرهنگیان زنجان هستند، گفت: به هر 6 نفر گزینه‌ای که به وزارت خانه معرفی کردم، اعتقاد و باور داشته و دارم چون می‌خواستم پاسخ 15 هزار فرهنگی را در استان بدهم.

وی افزود: اما با انتخاب خانم رشتچی و اینکه از جمع بانوان فرهنگی یک نفر برگزیده شد، خاطره خوشی برای ما رقم خورد و این اتفاق برای ما بسیار خوش یمن است.

درویش امیری با اشاره به اینکه همه افراد معرفی شده برای تصدی مدیر کلی آموزش وپرورش نیز با لیاقت بودند و امروز نیز دارای مسولیت‌های مستقیم و غیرمستقیم در حوزه تعلیم و تربیت هستند، تصریح کرد: اما تاخیر در تصمیم‌گیری و تصمیم فرسایشی زمینه بداخلاقی‌ها را رواج می‌دهد و ما باید با سرعت بیشتری تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر فعالیتم چهار بانو را در دولت اضافه کردیم، افزود: پیش از این نیز چند بانوی توانمند به سمت مدیرکلی اضافه شده بودند.

درویش امیری همچنین خطاب به فرهنگیان نیز گفت: امروز باید پرونده انتصابات در آموزش و پرورش بسته شود و همه ما با تمام قدرت و با تمام توان در راستای موفقیت این بانو متمرکز شویم و تلاش کنیم.

استاندار زنجان گفت: این انتصاب نخستین تجربه در آموزش و پرورش استان و کشور است که یک بانو در آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل مشغول فعالیت می‌شود و به همین لحاظ باید تلاش کنیم که این تجربه جدید زمینه‌ای فراهم کند که این جمعیت که نیمی از جامعه هستند، در حوزه مدیریتی نیز موفق باشند.

وی تصریح کرد: همه افرادی نیز که گزینه بودند برای انتخاب و بنا به صلاح و مصلحت به عنوان مدیرکل انتخاب نشدند، به مدیرکل جدید کمک کنند، چون هر چه باشد، قرعه به نام خانم رشتچی زده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار