سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش استان:

باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد

هادی احمد نیا سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعلیم و تربیت استان گفت:باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد.

کد مطلب: ۸۱۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد

هادی احمدنیا سرپرست سابق اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت:35 سال خدمت صادقانه آقای مرتضی تمجیدی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان ستودنی و انتصاب شایسته خانم مریم رشتچی مدیر کل جدید این نهاد فرهنگی مایه مسرت جامعه ی فرهنگی استان است.

وی افزود:انتخاب خانم رشتچی مجالی است تا بانوان فرهنگی استان جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و شایستگی هایشان را نشان دهند.

احمد نیا در ادامه ابراز داشت:ما به این انتخاب بسیار خوشبین هستیم و معتقدیم باید از ظرفیت بالای بانوان در امور مدیریتی استفاده بیشتری گردد.

سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد:امروز مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان با کوله باری از تجربه و با روی سفید به کسوت بازنشستگی نایل آمدند و ما برای وی آرزوی بهترین ها را داریم.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت:ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران در مساعدت اینجانب در طول 4 ماه سرپرستی دستگاه تعلیم و تربیت استان،آروز دارم سرعت کارهای مثبت در آموزش وپرورش استان با آمدن خانم مریم رشتچی به عنوان مدیر کل جدید شتاب بیشتری بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار