مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان

در دولت تدبیر و امید، امنیت فرهنگی درآموزش و پرورش جای فرهنگ امنیتی را گرفت

مرتضی تمجیدی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان گفت:دردولت تدبیر و امید،امنیت فرهنگی درآموزش و پرورش جای فرهنگ امنیتی را گرفت.

کد مطلب: ۸۱۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
در دولت تدبیر و امید، امنیت فرهنگی درآموزش و پرورش جای فرهنگ امنیتی را گرفت

زنجان(پانا)-مرتضی تمجیدی در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: طبق ارزیابی سال گذشته وزارت آموزش و پرورش، استان زنجان با تلاش همگانی صورت گرفته رتبه چهارم کشوری را در بین 32 استان کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان طی سنوات گذشته توفیقات بسیاری را کسب کرده است، گفت: رتبه کنکور استان نسبت به سال 1392 چند رتبه رشد کرده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی و تعلیم و تربیت خاص کودکان توجه ویژه‌ای شده است، افزود: البته ارزیابی عملکرد دوره مدیریتی هرکسی از طریق شاخص‌های عمومی امکان‌پذیر است و ما خوشحالیم که در نزد افکار عمومی استان شرمنده نیستیم و خرسندیم که در آموزش و پرورش به جای فرهنگ امنیتی، امنیت فرهنگی ایجاد شده است.

تمجیدی با اشاره به اینکه دوره گذشته در دولت‌های نهم و دهم هرکس اعتراضی می‌کرد و یا تجمعی از سوی فرهنگیان برگزار می‌شد، به روش‌های نامطلوبی با آنها برخورد می‌شد، اما امروز شاهد این هستیم که تجمع فرهنگیان به راحتی انجام می‌شود و هیچ نوع برخوردی با آنها نمی‌شود، گفت: با همه اینها اما تا رسیدن به تعلیم و تربیت مطلوب فاصله زیادی داریم و نیازمند تحول در روش‌ها و محتوای تعلیم و تربیت هستیم و امروز از عملکرد آموزش و پرورش راضی نیستیم، چرا که تا تعلیم و تربیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

وی با اشاره به اینکه باید تعلیم و تربیت مطلوب گفتمان حاکم بین نخبگان ما باشد، افزود: امروز درباره موضوعات مختلف از سوی نخبگان بحث می‌شود، اما درباره آموزش و پرورش این نیست، هرچند مطالعاتی در این حوزه در دوره آقای فانی انجام شدو همچنان ادامه دارد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سیر اقدامات تحولی صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش از جمله حذف آزمون‌ها و پیک نوروزی افزود: امیدواریم همه تحولات موجب شود که شاهد یک تربیت مطلوب در کشور باشیم چرا که آموزش و پرورش پایه اول توسعه در کشور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم اقدامات عملی در سطوح مختلف دانشگاه‌ها و مجامع مختلف رخ داده و شاهد آموزش و پرورش مطلوب باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار