استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در استان آذربایجان غربی با رعایت ضوابط زیست محیطی همراه است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در  آذربایجان غربی

تقی کهوریان در نخستین جلسه کارگروه ماده 8 ضوابط استقرار واحدهای صنعتی، زیربنایی، خدماتی و کشاورزی در آذربایجان غربی گفت:سال گذشته از مجموع یکهزار و 280 مورد درخواست برای احداث واحد های صنعتی، خدماتی و کشاورزی در استان، یکهزار و 120 مورد براساس ضوابط زیست محیطی مجوز احداث را اخذ کرده اند و تنها در 130 مورد بدلیل مغایرت های اساسی با ضوابط زیست محیطی موجود مخالفت و نسبت به رفع ایرادات ارجاع شده است.
وی افزود: در کارگروه ماده 8 نیز 30 پرونده که در پاره ای از موارد براساس اختیارات قانونی که به این کارگروه تفویض شده نیز مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است که با لحاظ ضوابط محیط زیست و شرایط موجود تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
در ادامه این جلسه 5 پرونده شامل طرح توسعه باغ رضوان ارومیه ،احداث واحد سنگبری در مهاباد، احداث شهرک صنوف آلاینده در شهرستان تکاب و تغییرات پروانه بهره برداری 2 واحد تولید و بسته بندی مواد غذایی و خشکباردر شهرک صنعتی ارومیه و شهرک صنعتی میاندوآب مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار