محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

ساری (پانا) - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

سرهنگ علی‌رضا قدمی با اعلام این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

او تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 29 فروردین ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول اردیبهشت ماه از محورهای "کرج - چالوس - هراز - فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

او تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 31 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد را ممنوع اعلام کرد.

قدمی اظهار کرد: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

او همچنین تردد کلیه تریلر در محور هراز را ممنوع اعلام و بیان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 و 2182920 به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار