امروز خط مقدم ما حمایت از کالای ایرانی است

نیشابور (پانا )- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: امروز خط مقدم ما حمایت از کالای ایرانی و حمایت از کارگاه‌های تولیدی است.

کد مطلب: ۸۱۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز خط مقدم ما حمایت از کالای ایرانی است

سید علی‌اکبر حسینی در یادواره 10 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید عابدی مسجد محمد بن عبدالله نیشابور، اظهار داشت: شهدا افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند نه تنها افتخار ایران بلکه افتخار جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه با جان‌فشانی شهدا اسلام دوباره در دنیا احیا شد، افزود: این یادواره‌ها که برگزار می‌شود کمتر کاری است که در کنار صبر و استقامت خانواده شهدا می‌توانیم داشته باشیم.

حسینی با بیان اینکه شهدا برای حفظ مکتب از یکدیگر سبقت گرفتند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌ها این است که ما به آن نیاز داریم و شهدا از ما نماز اول وقت، انس با قرآن و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‌خواهند.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور ادامه داد: یکی از وصیت‌های شهدا ولایت‌پذیری بود که عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی همین ولایت‌پذیری شهدا بود.

وی با بیان اینکه بیش از چندین سال است که رهبری اقتصاد مقاومتی و مباحث اقتصادی را مطرح می‌کنند، افزود: این نشان از این دارد که مباحث اقتصادی جایگاه والایی در استقلال کشور دارد، اما متاسفانه هنوز چند روزی از بیانات رهبر انقلاب نگذشته است که یک مسئول از میوه خارجی در مراسم‌ها استفاده می‌کند.

حسینی ادامه داد: از مسئولین شهرستان، استان و کشوری مطالبه می‌کنیم در راستای تحقق شعار سال از شعارزدگی عبور کنند.

وی تصریح کرد: امروز اگر دشمن نتوانسته در جنگ سخت و در براندازی این نظام کاری ‌کند، از بعد اقتصادی و فرهنگی چشم طمع به کشور دوخته است و اگر نمی‌توانند این نظام را سرنگون کند می‌خواهد جلوی پیشرفت و توسعه کشور را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ملت‌های دنیا به برکت خون شهدا بیدار شده‌اند و در برابر استکبار ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با بیان اینکه به خاطر دلارهای نفتی آل سعود به سوریه حمله کردند و نتیجه ۱۰۰ موشک شلیک شده 3 زخمی بود، اظهار کرد: غربی‌ها اگر دم از حقوق بشر می‌زنند چرا به عربستان که بمب‌های فسفری بر سر مردم مظلوم یمن می‌ریزد چیزی نمی‌گویند و قطعنامه صادر نمی‌کنند.

حسینی با بیان اینکه امروز خط مقدم ما حمایت از کالای ایرانی و حمایت از کارگاه‌های تولیدی است، تصریح کرد: امروز ما در جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم و دولت باید جلوی واردات بی‌رویه و کالای قاچاق را بگیرد، هزاران کالا وارد می‌شود که اگر وارد نشود هیچ اتفاقی در این کشور نمی‌افتد.

وی ادامه داد: از صنعتگران و تولیدکنندگان می‌خواهیم نسبت به افزایش کیفیت کالاها تلاش کنند و زمینه رغبت مردم برای خرید کالای ایرانی فراهم کنند.

حسینی افزود: امروز وظیفه من و شما است که از استقلال کشور دفاع کنیم همانطور که شهدا دفاع کردند.

وی با بیان اینکه یکی از فرهنگ‌های غلط افتخار به خرید کالای خارجی است، افزود: باید با شعار "ایرانی کالای ایرانی بخر" زمینه رشد اقتصادی را در کشور فراهم کنیم و سرمایه‌هایمان را به سمت تولید ببریم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر کالای ایرانی نخریم نتیجه آن فرار سرمایه‌ها می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار