رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی:

فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی ماموریت مهم رسانه است

ارومیه (پانا) - رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی و ترغیب مردم به استفاده از تولیدات داخلی ماموریت و رسالت سنگین رسانه ها است.

کد مطلب: ۸۱۴۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی ماموریت مهم رسانه است

یوسف حق دوست رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب راهبردی است و اهداف مهمی را از طرح شعارها دارند.

وی ادامه داد: اقشار مختلف جامعه باید به تناسب کارکرد و مسؤولیت ها در تبیین و تشریح شعار سال و فراهم کردن بستر برای تحقق عملیاتی مطالبات رهبری تلاش کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق شعار سال افزود: با توجه به رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسانه ها، این قشر می توانند در تهییج و ترغیب مردم برای خرید کالای ایرانی و مطالبه گری از تولیدکنندگان و دستگاه های نظارتی برای ارتقای کیفیت و کاهش قیمت نقش موثری را ایفا کنند.

وی بر تبلیغ کالاهای ایرانی با چاشنی تعصب ملی تأکید کرد و گفت: رسانه ها با تولید محتوای مناسب در قالبهای مختلف رسانه ای می توانند مردم را به این سطح از اگاهی برسانند که شتاب چرخ های اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان به حمایت از کالاهای تولید داخل کشور بستگی دارد.

حق دوست تصریح کرد: فرهنگسازی حمایت از کالای ایرانی و ترغیب مردم به استفاده از تولیدات داخلی ماموریت و رسالت سنگین رسانه ها است.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: نویسندگان و اندیشمندان حوزه رسانه باید دست به قلم شده و با تببین و تشریح پیامدهای مثبت خرید تولیدات داخلی، مردم را به حمایت از کالای ایرانی مجاب کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند که حتی پرداخت قیمت بالا برای خرید کالاهای با کیفیت پایین برای به حرکت درآمدن چرخ های تولید کشور و اشتغال جوانان لازم و ارزشمند است و می تواند باعث شکوفایی اقتصاد کشور در آینده و تولید کالاهای باکیفیت و در حد مشابه تولیدات خارجی شود.

حق دوست گفت: رسانه ها این جمله که «کالای ایرانی خواهیم خرید برای حمایت از کارگران حتی اگر از لحاظ کیفیت پایین باشد» را هر روز برای مردم تکرار کنند تا شاهد فرهنگسازی خرید کالای ایرانی و رشد اقتصاد کشورمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار