مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی:

امسال سهم خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

ارومیه (پانا) مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی گفت: در بعد عمرانی و در مقایسه با اعتبارات، سهم خیرین مدرسه ساز در سال 97 به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

کد مطلب: ۸۱۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امسال سهم خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شاهین‌دژ با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش اظهار کرد: در بعد عمرانی و در مقایسه با اعتبارات، سهم خیرین مدرسه ساز در سال 97 به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال 96 بالغ بر 900 میلیارد تومان در سطح کشور بوده که در مقایسه با اعتبارات تخصصی سهم دولت برای پروژه‌های عمرانی، سهم خیرین مدرسه ساز شهرستان شاهین‌دژ 6 برابر بیش تر از دولت است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید 96 -97 پروژه های تحویلی خیرین مدرسه ساز در سطح استان 50 در صد بود به طوری که اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی در تحویل پروژه‌های مهرماه رتبه چهارم را در بین ادارات نوسازی مدارس کشور به همت خیرین مدرسه ساز کسب کرد.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شاهین‎دژ اظهار کرد: هم اکنون بیش از 60 درصد مدارس این شهرستان تخریبی بوده و قدمت فضاهای آموزشی آن بالای 35 سال است.

سیاوش اسعدی افزود: بنابراین این شهرستان نیاز شدید به فضای آموزشی با داشتن 17 باب مدارس کانکسی و تعدادی مدارس خشت و گلی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار