نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:

ارتش حافظ ناموس و امنیت جان مسلمانان

بیرجند (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در مراسم بزرگداشت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، حافظ ناموس و امنیت جان مسلمانان است و به همین دلیل خدمات نیروهای ارتش در بالاترین مرتبه عبادت قراردارد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتش حافظ ناموس و امنیت جان مسلمانان

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در مراسم روز ارتش در بیرجند گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، حافظ ناموس و امنیت جان مسلمانان است و به همین دلیل خدمات نیروهای ارتش در بالاترین مرتبه عبادت قراردارد.


آیت الله عبادی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان دانست و افزود: به حول و قوه الهی و بیداری دلاوران ارتش کشور، خوابی که دشمنان برای نابودی ایران اسلامی دیده اند هیچوقت تعبیر نخواهد شد.


وی گفت: مستکبران در تلاشند از قدرت ما در زمینه های مختلف رسانه ای، انرژی هسته ای و اقتصادی بکاهند که بر همه ما واجب است در برابر این زورگویی بایستیم و اهرم ایستادگی ما در برابر این زورگویی دشمنان، ارتش است.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دفاع از خود و کشور وظیفه هر ایرانی مسلمان است و دفاع در همه صحنه های سیاسی، اقتصادی، تبیلغاتی، فرهنگی و اجتماعی اوجب واجبات است.


آیت الله عبادی گفت: ایستادگی در برابر دشمن و دفاع از موجودیت کشور که با تلاش دلاوران نیروهای مسلح ایران حاصل می شود برای مسلمانان دنیا الگو شده است.


امیر قوام یوسفی فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی هم گفت: امروز تمام نیروهای مسلح در همه عرصه ها نشان دادند که به فرمان رهبر معظم انقلاب در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و دفاع از ملت شریف ایران اسلامی در هرکجای جهان آماده انجام مأموریت هستند.


امیر یوسفی به شهادت اولین شهید مدافع حرم استان اشاه کرد و افزود: شهید مرتضی بصیری پور مایه سربلندی و افتخار خراسان جنوبی است.
وی گفت: نیروهای مسلح در روز ارتش آمده اند تا با صلابت و اقتدار و همدلی و صمیمیت مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده بزنند و لرزه بر تن همه مخالفان نظام و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب بیاندازند.


در این مراسم، یگانهای مختلف نیروهای مسلح با تجهیزات نظامی از مقابل جایگاه، رژه رفتند.

همچنین سامانه های موشکی منطقه پدافند هوایی نیز به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار