آموزش وپرورش در رشد وتوسعه اقتصادی نقش بسزایی دارد

ساوجبلاغ (پانا) - اولین نشست شورای آموزش وپرورش  در سال ۹۷با موضوعات بررسی اولویت های آموزشی و پرورشی در سال ۹۷و بزرگداشت هفته مقام معلم در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش در رشد وتوسعه اقتصادی نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در ساوجبلاغ، اولین نشست شورای آموزش وپرورش در سال ۹۷ با موضوعات بررسی اولویت های آموزشی و پرورشی در سال و۹۷ بزرگداشت هفته مقام معلم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر برگزاری آئین های ویژه درخور مقام عالی معلم گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم را از حالت کلیشه ای خارج کنیم و با رویکردی نوین به موضوع مهم برنامه های بزرگداشت معلم در این شهرستان برگزار کنیم .

وی در ادامه به نقش بی بدیل معلمان در جامعه پرداخت و یادآور شد: برنامه های بزرگداشت مقام معلم باید به گونه ای باشد که همه دستگاه های اجرایی در شهرستان خود را با توجه به امکانات و مسئولیتی که در اختیار دارند اقدام به برنامه ریزی کاری در این زمینه کنند.

پالیز گیرگفت: توسعه اقتصادی به سرمایه گذاری در بحث آموزش و پرورش بستگی دارد و ما تقدیر از مقام معلم را باید در تمام فصول ببینم صرف هفته و روز نباشد .

وی به تمام شهرداران و دهیاران تاکید کرد در حوزه کاری خود تجلیل ازمعلمین را در برنامه خود قرار دهند .

وی در قسمت دیگری سخنان خود از معلمان خواست تا به دانش آموزان تاکید کنند استفاده از کالای ایرانی چه مزیت های می تواند داشته باشد .

پالیز گیر گفت: برای تحقق شعار سال باید سراغ کودکان برویم و از آنان شروع کنیم جدیت استفاده از کالای وطنی و معرفی و تبین آنان می تواند آینده کشور را تضمین کند.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده تمام اماکن ورزشی و فرهنگی در هفته معلم بصورت رایگان در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت .

مدیر اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ در ادامه یاد آور شد: حضور مدیران دستگاههای اجرایی در برنامه های ویژه هفته گرامیداشت معلم در مدارس نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا حضور آنان در مدارس موجب خرسندی معلمان و دانش آموزان می شود.

عیسی بابالو با تشریح بزرگداشت هفته معلم در سال ۹۷ گفت: اجرای بیش از ۳۹ برنامه ،معرفی معلمان نمونه ،بازدید از خانواده های شهدا معلم و تجلیل از معلمین مبتکر و کار آفرین از دیگر برنامه های هفته معلم است .

بابالو گفت: ما در سال تحصیلی 98-97 هیچ مشکلی بابت تامین فضای آموزشی نداریم ولی به ۶۷۰ معلم در پایه ۱۲ نیاز داریم .

وی افزود: امیدواریم در سال تحصیلی جدید جذب این تعداد نیرو از سوی اداره کل آموزش و پرورش صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار