هر مدرسه ای که دانش آموزان را درگیر فعالیت های مدرسه نکند, موفق نخواهد بود

تهران (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان گفت: افرادی که امروز انتخاب می شوند مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خواهند بود .

کد مطلب: ۸۱۴۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هر مدرسه ای که دانش آموزان را درگیر فعالیت های مدرسه نکند, موفق نخواهد بود

بیستمین انتخابات شوراهای دانش آموزی و نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی شهر تهران باحضور کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی، علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور, باقری مدیرکل, کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و دانش آموزان پسر منتخب در محل کانون مفتح برگزاری شد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان اظهارداشت: افرادی که امروز انتخاب می شوند مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خواهند بود .

مهندس باقری با اشاره به اینکه هر مدرسه ای که دانش آموزان را درگیر فعالیت های مدرسه نکند, موفق نخواهد بود؛

وی اضافه کرد: هر چقدر دانش آموزان فعال تر باشند؛ مدارس توانمندتر خواهند بود .

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نقش معلم, به عنوان مربی و راهنما است, ادامه داد: یادگیری زمانی صورت می پذیرد که دانش آموزان به صورت موثر و مفید در مدارس و کلاس درس مشارکت داشته و فعالیت کنند .

عباسعلی باقری در این مراسم خطاب به شرکت‌کنندگان در انتخابات با بیان اینکه انتخابات دانش‌آموزی تمرینی است برای آنکه آماده‌تر وارد جامعه شوید و مسئولیت‌های بزرگتری را بپذیرید گفت: باید به تمام ارکان در مدارس توجه کنیم .

وی افزود: سه گروه در مدرسه داریم، نخست پرسنل، دوم دانش‌آموزان و سوم اولیاء که دارایی ما در آموزش و پرورش‌ هستند و پر اهمیت‌ترین آنها دانش‌آموزان می باشند .

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نمی‌شود دانش‌آموزان درگیر کارخود و مدرسه‌شان نباشند، گفت: در گذشته مدرسه‌ای را خوب می دانستند که سکوت بر آن حاکم باشد و دانش‌آموزانش صحبت نکنند؛ امروز کارشناسان تربیتی و روانشناسی خط قرمز بر این مدارس می‌کشند. هرچه قدر مدرسه فعال تر و پویاتر باشد دانش‌آموزان آن موفق تر خواهند بود .

باقری افزود: افرادی که امروز انتخاب می‌شوند مشاورین بنده در آموزش و پرورش تهران خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار