ارتش، افتخار ملت و زینت جمهوری اسلامی ایران است

ساری (پانا) - استاندار مازندران ارتش را افتخار ملت و زینت جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: «نیروی مسلح و قوای نظامی، جلوه قدرت ماندگار نیست بلکه تجلی قدرت ماندگار، مردم هستند که از هیچ قدرتی جز قدرت خداوند، ترس به دل راه نمی‌دهند.»

کد مطلب: ۸۱۴۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتش، افتخار ملت و زینت جمهوری اسلامی ایران است

محمد اسلامی در مراسم گرامی داشت روز ارتش، یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، استان مازندران بویژه شهدای والامقام ارتش را گرامی داشت و یاد آور شد: ارتش، افتخار ملت و زینت جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان این که زندگی در عصر جمهوری اسلامی موجب افتخار ماست، عنوان نمود: عطر الهی خدمت به مردم ایران اسلامی از پرتو انقلاب اسلامی بوجود آمد و شهدای والامقام ما با نثار جان خود، امنیت و زمینه خدمت در این کشور را به بالاترین حد آمادگی رساندند و امروز امنیت گسترده و پایدار کشور، مرهون جانفشانی شهدا، نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی ماست.

استاندار مازندران با اشاره به این که در دوره طاغوت، وارث ارتشی بودیم که با آموزش و مستشاری امریکا، اسراییل و انگلیس، سازمان نظامی یی را بوجود آوردند که حافظ منافع امریکا و متحدان امریکا بود و از خزانه مردم هزینه می کردند، گفت: ایجاد ارتش و نیروی نظامی بعنوان ژاندرم منطقه، هدفی جز پاسداری از منافع امریکا و منافع حکومت شاه نداشت.

اسلامی با بیان این که با پیروزی و اوج گرفتن انقلاب اسلامی و با هدایت حضرت امام خمینی، بهم زدن معادله قدرت را امام راحل به ما و جهانیان آموخت، افزود: حضرت امام (ره) نشان دادند که نیروی مسلح و قوای نظامی، جلوه قدرت ماندگار نیست بلکه تجلی قدرت ماندگار مردم هستند و از هیچ قدرتی جز قدرت خداوند، ترس به دل راه نمی دهند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان این که امام راحل، کتاب خدا و آیات الهی را برای ما ترجمه و تفسیر نمود، گفت: امام خمینی (ره) در روند پیروزی انقلاب به ما آموخت که در برابر گلوله، با گل صف آرایی کنیم.

استاندار با اشاره به این که نگاه حضرت امام (ره) و صف آرایی مرم در قالب وحدت کلمه و کلمه الله موجب شد وجدان بیدار ارتش و ارتشیان برای پیوستن به انقلاب آماده تر شود، تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیر تکاملی خود با فرماندهی مقام معظم رهبری، ارتشی مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیر گذار است و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ارتش برای ملت و در کنار ملت است و برای ملت جان فشانی می کند.

اسلامی با بیان این که ارتش ما با افتخار شهدای بسیاری تقدیم انقلاب نموده و در خدمت ملت و این آب و خاک و مکتب است، گفت: ارتش دیروز در خدمت استکبار و طاغوت قرار داشت و امروز ارتش مکتبی ما در خدمت انقلاب و مردم است.

وی ارتش مکتبی را که در جهان نمونه است از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد: امروز به یمن جانفشانی، تدابیر و عملیات های مقتدرانه در راستای تامین و توسعه امنیت از سوی نیروهای مسلح و ارتش جان فشان ما، از جایگاه برتری در منطقه برخورداریم و قدرتی تعیین کننده ایم.

رییس شورای تامین استان، خاطر نشان ساخت: امروز افتخار می کنیم که برای پیشبرد اهداف خود از کسی اجازه نمی گیریم و برای تقویت بنیه دفاعی ما هیچ قدرتی نمی تواند محدودیتی ایجاد نماید و همه امکانات و تجهیزاتی که برای حفظ تمامیت ارضی خود نیاز داریم توسط متخصصان داخلی ایجاد می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ما در فضا، دریاها و دوردستها و در حفاظتهای سرزمینی و منطقه ای حضوری مقتدرانه دارند و از دستاوردهای کشور پاسداری می کنند، افزود: این حضور مقتدرانه موجب گشایش های علمی و فناوری گردیده و امروز در تراز بالای دفاعی، دستاوردهای جمهوری اسلامی خودنمایی می کند.

اسلامی با بیان این که مسیری که ملت ما انتخاب کرده است، مسیر عزت و شرف است و باید با ایمان و اعتقاد راسخ، دستاوردهای خود را برای تداوم این مسیر تقویت کنیم، گفت: نیروهای مسلح ما امروز در اوج آمادگی و اقتدار و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری به راه خود که راه امام راحل و انقلاب اسلامی است، ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار