رشیدپور بابت انتشار گزارش دروغ عذرخواهی خواهی کرد

تهران (پانا) - رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید بابت گزارش نادرست درباره وضعیت زلزله زدگان سرپل ذهاب عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رشیدپور بابت انتشار گزارش دروغ عذرخواهی خواهی کرد

رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» گفت: خبر خبرگزاری ها صحیح است. از صمیم قلب از مخاطبان برنامه عذرخواهی می‌کنم. در ۲۴ ساعت گذشته برخی رسانه ها نوشتند «رشیدپور دروغ گفت» و «روایت جعلی رشیدپور از سرپل ذهاب»؛ مردم باید بدانند فلسفه دعوت از ایشان این بود که پنج روز بعد از زلزله برای شادی مردم سرپل ذهاب با امکانات اولیه آرایشگاه راه انداخته بود.در بین گفت‌وگو، بانوی محترم از نیازهایشان صحبت کردند و از نبود کانکس حرف زدند که حالا خورشید به رسم همیشگی گفت میتواند این نیاز را تامین کند.»

او افزود: «در ۲۴ ساعت گذشته گروهی که مشغول پیگیری برای ارسال کانکس بودند متوجه شدند که حرف‌های این بانوی محترم در انتن زنده «خیلی دقیق» نبوده است و بحمدالله اوضاعشان رو به سامان است؛ بنابراین خبر خبرگزاری ها صحیح است.»

رشیدپور پیش از این هم کودکی را به برنامه حالاخورشید دعوت کرده بود که مدعی چندین اختراع و دعوت‌نامه از چند دانشگاههای معتبر جهان است اما در پی‌گیری‌هایی که دیگران انجام دادند مشخص شد ادعاهای کودک و پدرش در برنامه صحت نداشته است.

روزنامه شرق با اشاره به این اتفاق نوشته است: «به نظر می‌رسد رضارشیدپور بیشتر یک مجری تلویزیونی است تا روزنامه‌نگار یا برنامه‌ساز تلویزیونی. اجرای شو تلویزیونی با روزنامه‌نگاری و قواعد برنامه‌سازی تفاوت دارد. مهمترین آموزه در روزنامه‌نگاری اطمینان از منبع خبری و پژوهش و بررسی درباره صحت موضوع مورد طرح و بحث است. به نظر می‌رسد رشیدپور بهتر است صرفا به کار اجرا بپردازد و یافتن سوژه‌هایش را به افراد حرفه‌ای در این حوزه بسپارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار