استفاده از خرد جمعی در حل معضلات حوزه سوادآموزی راهگشا است

ارومیه (پانا)- سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: استفاده از خرد جمعی در حل معضلات حوزه سوادآموزی راهگشاست.

کد مطلب: ۸۱۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از خرد جمعی در حل معضلات حوزه سوادآموزی راهگشا است

نشست تخصصی فارغ التحصیلان و دانشجویان دکتری آموزش دهندگان سواد آموزی با موضوع بررسی چالش ها و آسیب های برنامه شتاب بخشی استان و ارائه راهکارهای علمی و عملی در سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

«مقصود رزم آرا» سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان در حاشیه این نشست در گفت و گو با پانا در این خصوص اظهار کرد: هدف اساسی از این نشست تخصصی استفاده از توان و پتانسیل علمی و تخصصی آموزش دهندگان سوادآموزی در جهت شناسایی مسئله های مهم، اصلاح و به روزآوری فرآیندها و ارائه راهکارهای علمی و عملی می باشد .

وی با بیان اینکه سواد و سوادآموزی مولفه بسیار مهم برای تحول و پویایی در جامعه می باشد؛ اذعان کرد: جذب حداکثری، آموزش باکیفیتو آموزش مهارت های زندگی سه اولویت مهم و اساسی در سواد آموزی می باشد.

رزم آرا ادامه داد: کارگروه های تخصصی باید در جهت شناسایی مسائل و ارائه راهکارهای عملی و عملی در جذب حداکثری، کیفیت آموزشی و ... تمام توان علمی خود را به کار گیرند .

این مقام مسوول اذعان کرد: تصحیح مستمر فرآیند سوادآموزی از جذب تا آموزش، امری ضروری در پیشبرد اهداف نظام آموزشی کشور می باشد.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان گفت: مراکز یادگیری محلی علاوه بر آموزش در حوزه مهارت آموزی نیز نقش ویژه ای دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار