پایان رقابت های بدمینتون دانش آموزان دختر استان مرکزی با قهرمانی ساوه

اراک(پانا)- رقابت های بدمینتون دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول استان مرکزی با قهرمانی تیم منتخب شهرستان ساوه پایان یافت.

کد مطلب: ۸۱۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان رقابت های بدمینتون دانش آموزان دختر استان مرکزی با قهرمانی ساوه

این مسابقات با حضور 6 تیم برتر دانش آموزان استان مرکزی در دو بخش تیمی و انفرادی به مدت یک روز در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) شهر اراک برگزار شد.

در بخش انفرادی، نسترن حائری از تیم منتخب شهرستان محلات اول، نگین سرخیل از تیم منتخب شهرستان ساوه دوم و حدیثه غیور از شهرستان ساوه و یکتا باصر از ناحیه یک اراک مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند.

در بخش تیمی نیز دانش آموزان شهرستان ساوه متشکل از حدیثه غیور، سونیا نوذری، شادی مهربانیان، کیانا مرجان و نگین سرخیل با مربیگری کبری مقابل توانستند عناوین برتر را از آن خود کنند.

همچنین تیم منتخب شهرستان دلیجان که دریا جلالی، ترنم حسینوند، آرمیتا زمانیان، ستایش ملاسلمانی و ژینا بیگی را در اختیار داشت، به عنوان نائب قهرمانی رسید.

مربیگری تیم منتخب شهرستان دلیجان را محبوبه قهاری بر عهده داشت.

تیم منتخب ناحیه یک اراک نیز که با ترکیب یکتا باصر، صبا پزشکی، صبا سادات موسوی، ملیکافاضلی مصلح آبادی، بهاره خانجان و مربیگری آرزو ابراهیمی در مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر استان مرکزی در دوره متوسطه اول شرکت کرده بود به عنوان سوم این مسابقات دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار