مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با پانا خبر داد

تدوین دستورالعمل تخفیف‌ کارت بلیت مدت‌دار مترو تهران

جزییات تخفیف بلیت مترو ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به زودی اعلام می شود

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تدوین دستورالعمل میزان تخفیف‌های ارائه شده در کارت بلیت مدت‌دار مترو خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تدوین دستورالعمل تخفیف‌ کارت بلیت مدت‌دار مترو تهران

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با پانا گفت: بلیت‌های مدت‌دار قبلا عددش ثابت بود ولی الان متغیر شده است. مسافران باید در دوره کوتاهی که تعیین‌شده، مبلغ را استفاده کنند و دستورالعملی برای این موضوع تدوین شده که ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام در نظر گرفتن تخفیف برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیز گفت: جدول‌های تخفیف گروه‌های مختلف در دستورالعمل جدید مشخص شده است که جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

وی درخصوص اولویت‌های مترو در سال 97 گفت: سعی می‌شود در سال جاری خدمات افزایش یابد. خط 6 و 7 مترو افتتاح شود. ابتدا بخشی از خط 7 مترو افتتاح می‌شود و تا پایان سال کل این خط به بهره برداری خواهد رسید. خط 6 مترو نیز تا مهرماه تکمیل می‌شود و اگر به خطوط مترو اضافه شود خدمات مناسبی به مسافران ارائه خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: کیفیت خدمات مترو نیز افزایش می‌یابد. هم‌اکنون سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو و چهار، 4 دقیقه است و این کیفیت خوبی است که نسبت به قبل تفاوت پیدا کرده و سعی می‌شود این موضوع در بقیه خطوط مترو نیز اعمال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار