رئیس اتاق اصناف قرچک:

کارخانجات صنفی به منظور حمایت از کالای ایرانی در قرچک مستقر می شوند

قرچک (پانا) - رئیس اتاق اصناف قرچک از استقرار کارخانجات صنفی در این شهرستان برای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کارخانجات صنفی به منظور حمایت از کالای ایرانی در قرچک مستقر می شوند

تاجیک، رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: اتاق اصناف قرچک با اقدامات عملی برای حمایت از کالای ایرانی در قرچک تلاش می کند .

وی با اشاره به این امر که نامگذاری سالهای اخیر در حوزه اقتصادی توسط رهبری نشان از دغدغه ایشان است، افزود: باید سعی کنیم اقدامات عملیاتی در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را در راس امور قرار دهیم .

این مسئول ادامه داد: اصناف در تحقق شعار سال ۹۶ که اقتصاد مقاومتی بود پیش قدم شد و سال گذشته اقدامات خوبی توسط اصناف در سراسر کشور انجام شده است .

وی با اشاره به این امر که اصناف قرچک در مورد حمایت از کالای ایرانی با اتحادیه ها جلسه تشکیل می دهد، اظهار داشت: اتاق اصناف قرچک برنامه ای جامع و قابل اجرایی را تدوین می کند تا کسبه و مغازه داران دلگرمی بیشتری برای فروش کالای ایرانی داشته باشند .

تاجیک با اشاره به اهمیت رسانه ها و تبلیغ کالای ایرانی تصریح کرد: رسانه ملی، آموزش و پرورش و مساجد باید اهمیت خرید کالای ایرانی را به مردم متذکر شود تا حمایت از کالای ایرانی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود .

رییس اتاق اصناف قرچک تأکید کرد: دولت نیز باید از کارخانجات و کارگاه های تولید اجناس حمایت کند تا کیفیت کالا ها نیز بهبود پیدا کند .

تاجیک به راه اندازی شهرک صنعتی قرچک در سال ۹۶ اشاره کرده و یادآور شد: با تدابیر فرماندار قرچک شاهد راه اندازی و استقرار کارخانجات صنفی در شهرک صنعتی قرچک هستیم که امری بسیار مبارک برای ایجاد اشتغال در قرچک می باشد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار