مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: تشکیل شبکه نخبگان برای تربیت نسل جدید در عرصه تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بر تشکیل شبکه نخبگان تاکید و در این باره تصریح کرد تشکیل این شبکه استعدادهای نخبگان را برای تربیت نسل آینده شناسایی می‌کند.

کد مطلب: ۸۱۴۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: تشکیل شبکه نخبگان برای تربیت نسل جدید در عرصه تعلیم و تربیت

حجت‌الاسلام سیدامین‌الله دادگر در نشست سراسری و دوره آموزشی دانشجومعلمان رتبه‌های برتر کشور در کنکور سراسری که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد گفت: دانشگاه فرهنگیان سیاست‌هایی دارد که حرکت‌های ورود نخبه و رتبه‌های برتر کنکور سراسری را به سمت عرصه تعلیم و تربیت مهیا می‌کند.

وی افزود: اهتمام جدی به تحقق اهداف و حوزه‌های معرفتی، فرهنگی و آموزشی داریم تا تحول خوبی در دانشگاه و عرصه تعلیم و تربیت اتفاق بیافتد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: معتقدیم حضور انسان‌های مومن، انقلابی و توانمند در دانشگاه موثر است تا در دوره تحصیل ایجاد فرصت شود و تولید فکر صورت گیرد.

دادگر بیان کرد: هر گامی بر تقویت حرکت نخبگان ارزش بالایی برای عرصه تعلیم و تربیت دارد زیرا مقام معظم رهبری نیز بر تربیت دانشجومعلمان تاکید ویژه دارند.

وی بر تشکیل شبکه نخبگان تاکید کرد و گفت: حرکت مجاهدانه معلمی بسیار اهمیت دارد زیرا به تربیت انسان می‌انجامد و سعادت اخروی را درپی دارد.

وی همچنین ادامه داد: تشکیل این شبکه باعث شناسایی افرادی که از قابلیت برجسته‌ای برخوردارند، می‌شود باید حضور اشخاصی را که تولید فکر می‌کنند با استفاده از ظرفیت آن‌ها تقویت کنیم وجود این افراد را باید در دانشگاه و پردیس‌ها غنیمت شمرد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم نقش تمدنی خود را برای تربیت نسل جدید بتوانیم ایفا کنیم.

دادگر گفت: دانشگاه یک دانشگاه حاکمیتی است و رهبری نیز درباره مسایل آن دغدغه دارند امیدواریم از ظرفیت استعدادهای شما در عرصه تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار