برگزاری مسابقات درسهایی از قرآن در شهرری

شهرری (پانا)- مرحله نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات درسهایی از قرآن با حضور 300 دانش آموز منتخب دختر و پسر در ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات درسهایی از قرآن در شهرری

میرعظیمی کارشناس قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به بالا بودن تعداد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات گفت: به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان برای برگزاری آزمون از کلاس های ضمن خدمت اداره استفاده کردیم.
وی ادامه داد: درسهایی از قرآن حجت الاسلام قرائتی یک برنامه جذاب و با محتوا و مناسب قشر جوان است که برای ترویج سبک زندگی اسلامی بسیار مناسب است.
شایان ذکر است که در این برنامه خانم فولادوند کارشناس مسئول امور قرآنی و حضرتقلی کارشناس نماز اداره کل شهرستان های تهران نیز حضور داشتند.
فولادوند در گفتگو با خبرنگار پانا گفت:در استان ما بیش از 140000 داوطلب در این آزمون شرکت کردند که در مرحله نهایی به ازای هر 20نفر یک نفر وارد آزمون منطقه ای شده اند و همان گونه که پیش بینی کردیم 1500 دانش آموز منتخب مدارس شهرستان های استان تهران در آزمون منطقه ای درسهایی از قرآن که روز هایی پنجشنبه از شبکه یک سیما با بیانات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اجرا می شود شرکت کردند.

/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار