طی حکمی از سوی رئیس خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران:

مشاور و رابط خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران در قرچک منصوب شد

قرچک (پانا) - طی حکمی از سوی رئیس خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران، ابویسانی مدیر روابط عمومی فرمانداری قرچک به عنوان مشاور و رابط خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران در شهرستان قرچک منصوب شد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشاور و رابط خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران در قرچک منصوب شد

میلاد زارعی، رئیس خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران طی حکمی حسین ابویسانی خبرنگار و مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک را به‌عنوان مشاور و رابط خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در شهرستان قرچک منصوب کرد.

در متن حکم حسین ابویسانی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک آمده است: نظر به تعهد ، تجارب و عملکرد ارزنده حضرتعالی در حوزه مطبوعات و رسانه ها بدینوسیله از تاریخ این حکم جنابعالی بعنوان "مشاور و رابط خانه مطبوعات در شهرستان قرچک" در سال 1397 بصورت غیر موظف منصوب می شوید.
شایان ذکر است اولویت های فعالیتی و حیطه مسئولیت رابطان خانه مطبوعات منطبق بر اساسنامه و به صورت موردی بر اساس مصوبات هیات مدیره برای شما ارسال خواهد شد و از شما تقاضا می گردد تا با توجه به حساسیت موضوع با قید فوریت نسبت به هماهنگی هر چه بیشتر با اعضای خانه مطبوعات و کلیه دستگاه های اجرایی و ادارات در آن شهرستان اقدامات لازم را معمول فرمایید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف خانه مطبوعات موفق باشید.
گفتنی است حسین ابویسانی از خبرنگاران پیشکسوت و قدیمی استان تهران می باشد و هم اکنون مشاور فرماندار در امور ایثارگران و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک می باشد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار