معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش عنوان کرد: برگزاری بیش از 30 میلیون نفر- ساعت آموزش ضمن خدمت فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری بیش از 30 میلیون نفر- ساعت آموزش ضمن خدمت فرآیند محور فرهنگیان در سراسر کشور در طول سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش عنوان کرد: برگزاری بیش از 30 میلیون نفر- ساعت آموزش ضمن خدمت فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی، علیرضا کاظمی اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها در راستای آموزش، ارتقا و توانمندسازی منابع انسانی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و ایفای نقش تربیتی کارکنان وزارت آموزش و پرورش بوده است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در بازه زمانی فروردین تا اسفند 96 برگزار شده است تصریح کرد: این معاونت پیرو شیوه‌نامه آموزش و توانمندسازی همکاران که از ابلاغیه‌های پایدار معاونت پرورشی و فرهنگی است، اقدام به برگزاری دوره‌های فرآیندمحور ضمن خدمت در مراکز استان‌ها و ادارات آموزش و پرورش مناطق کل کشور کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ویژگی‌های دوره‌های ضمن خدمت این معاونت گفت: ما بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری این دوره‌ها تأکید داریم و شرکت‌های مختلفی از جمله موسسه رستا نوین رایا (رایادرس) که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است، در این زمینه با ما همکاری می‌کنند.

کاظمی در ادامه افزود: این دوره‌ها بالغ بر 30 میلیون نفر - ساعت آموزش حضوری و غیر حضوری بوده است.

شایان ذکر است: اجرایی کردن این دوره‌ها با همراهی و هماهنگی مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات ستاد انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار