مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: نماز عامل رشد فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بازدید از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان گفت،: «نماز ضمن یک تکلیف شخصی، عامل تربیت و رشد فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است.»

کد مطلب: ۸۱۴۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: نماز عامل رشد فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است

عسکری نیکزاد در این بازدید اجرای برنامه‌های قرانی در آموزش و پرورش را نوید بخش تربیت جامعه‌ای عاری از آسیب و مشکل دانست و گفت: این مهم در سایه توسل به قرآن،‌، عترت و نماز به دست می آید.

او با اشاره به حدیث ثقلین تصریح کرد: توسل به قرآن و عترت همواره در کنار هم است چراکه اگر عترت، قرآن را برای ما تفسیر نمی کردند تبدیل به کتابی تشریفاتی می شد در حالی که اینک قرآن سعادت دنیا و عاقبت را برای همگان به ارمغان می آورد.

نیکزاد نماز را ضمن یک تکلیف شخصی، عامل تربیت فردی و اجتماعی نیز برشمرد و بیان داشت: شروع نماز مقدماتی بهداشتی و پاکی دارد که مربوط به شخص است و همچنین حضور در مساجد و نماز جماعت از تآثیرات اجتماعی آن است همه‌ی این‌ها ازبرکات نماز است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش مازندران تأکید کرد: نماز ضمن یک تکلیف شخصی، عامل تربیت و رشد فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است.

مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و‌ پرورش مازندران با حضور ۲۵۰ دانش‌آموز دختر در ده رشته قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار