مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‎‎های اورآسیا - یزد در حال برگزاری است+نتایج

یزد(پانا) - برای دومین سال متوالی یزدی ها از 26 فروردین ماه سال 1397به مدت سه روز شاهد برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی جام باشگاه های اوراسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD) در این شهر تاریخی هستند.

کد مطلب: ۸۱۴۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‎‎های اورآسیا - یزد در حال برگزاری است+نتایج

دومین دوره رقابت های فوتبال ساحلی جام باشگاههای 'اوراسیا' (EURASIA CUP 2018 YAZD) عصر 26 فروردین ماه با حضور مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران، لکوموتیو روسیه ، لوانته اسپانیا و کاتانیا ایتالیا در یزد آغاز شد.
"محمد عشقان ملک" مسئول برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاههای اوراسیا در یزد گفت: این رقابت ها با توجه به حضور تیمهای مطرح جهانی از جمله روسیه، ایتالیا و اسپانیا بسیار حساس است، برای تکرار قهرمانی به حمایت تماشاگران یزدی از تیم گلساپوش به عنوان نماینده ایران نیاز است.
"مسعود شریعتی" مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: 25 کشور جهان به دنبال پخش مستقیم تلویزیونی مسابقات فوتبال ساحلی اوراسیا در یزد هستند.

« ایلیا لئونوف» سرمربی فوتبال ساحلی لکوموتیو روسیه با قدردانی از میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد گفت: تیم میزبان به دنبال تکرار قهرمانی دوره قبل است و قطعا بازی در برابر این تیم نسبت به سایر رقبا سخت تر خواهد بود. وضعیت فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر رشد قابل توجهی در سطح جهانی داشته، این مساله گویای ظرفیت های خوب و همچنین علاقه مندان به این رشته ورزشی است.
«خوزه میرایس» سرمربی تیم فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا اظهار داشت:در مسابقات 2018 میلادی اوراسیا در شهر یزد تیم های قوی با بازیکنان مطرح جهانی حضور دارند بنابراین برای کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها رقابت سختی با حریفان خواهیم داشت با تمام این وجود خیلی امیدوار هستیم.

« فابیو پانیتزا» سرمربی تیم فوتبال ساحلی کاتانیا ایتالیا بیان داشت: تیم های بسیار خوب و آماده ای در رقابت های امسال اوراسیا در یزد حضور دارند، هرچند ما نائب قهرمان ایتالیا هستیم ولی با تمام توان برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها بازی می کنیم.

"سیدحسن میرحسینی" سرپرست تیم ایران در مسابقات فوتبال ساحلی اوراسیا گفت: تمرینات تیم مقاومت گلساپوش یزد برای حضور قوی در رقابت ها از مدت ها قبل آغاز شده و با قدرت و آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم. ترکیب تیم مقاومت گلساپوش ایران را در مسابقات شامل سیدمحمد داستان، حمید بهزادپور، عباس رضایی، سیدعلی ناظم، مهدی شیرمحمدی، مصطفی دهقانی، امیر سالمی، جواد دهقانی زاده، محمدعلی مختاری و حمیدرضا دهقانی می باشند. مهدی میرشمسی سرمربی تیم و همچنین مدیریت فنی باشگاه را محمدحسین میرشمسی، سرمربی سابق تیم ملی بر عهده دارد.



بردلوکوموتیو روسیه در برابر کاتانیا ایتالیا

در این دیدار دیدنی و پرگل که در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد (مرد آباد) یزد برگزار شد، تیم«لوکوموتیو»موفق شد با نتیجه هشت بر شش از سد تیم کاتانیا عبور کند.

گل ‎‎ های برتر تیم لوکوموتیو روسیه را توسط لوکاس، نیکونورو، محمد احمد زاده دو گل، نلیتو، لوکااو(دوگل)، سافرونو، به ثمر رسیدند.

قضاوت این بازی را «ابراهیم اکبرپور»،«حمید متین مقدم»،«علی جبدابلو» از آذربایجان و «اینجیلیاب مهمدو» برعهده داشتند.

لوانته اسپانیا دو بر یک مغلوب مقاومت گلساپوش یزد شد

در این دیدار نیز تیم«مقاومت گلساپوش یزد»موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم لوانته اسپانیا را شکست دهد.

گل های برتر تیم مقاومت گلساپوش یزد توسط جواد دهقانی زاده و حمیدرضا دهقانی به ثمر رسیدند.

قضاوت این بازی را «اینجیلیاب مهمدو» به عنوان داور اول،«علی جبدابلو» از آذربایجان به عنوان داور دوم، «حمید مقدم» به عنوان داور سوم و «ابراهیم اکبرپور» به عنوان داور چهارم به عهده داشتند..

مقاومت گلساپوش یزد چهار بر سه کاتانیا ایتالیا را شکست داد

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با حضور در دومین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی یورآسیا که به میزبانی ورزشگاه شهدای محمودآباد یزد برگزار شد، تیم‌ فوتبال ساحلی کاتانیای ایتالیا را شکست داد.

قضاوت این بازی را «ابراهیم اکبرپور»،«علی جبرایلو»، «حمید مقدم» و «اینگلاب مامادو» به عهده داشتند.

تیم«مقاومت گلساپوش یزد» به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران توانست تیم کاتانیای ایتالیا را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد.

گل ‎‎ های برتر نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها را عباس رضایی، محمدعلی مختاری، مهدی شیرمحمدی و حمید بهزادپور زدند.

تیم لوانته اسپانیا شش بر چهار مغلوب لوکوموتیو روسیه شد

در دومین روز از رقابت‌های فوتبال ساحلی یورآسیا تیم‌های فوتبال ساحلی لوکوموتیو روسیه و لوآنته اسپانیا اسپانیا به مصاف هم رفتند.

قضاوت این بازی را «حمید مقدم» به عنوان داور اول،«ابراهیم اکبرپور» به عنوان داور دوم، «اینگلاب مامادو» به عنوان داور سوم و «علی جبرایلو» به عنوان داور چهارم به عهده داشتند.

تیم«لوکوموتیو روسیه» در این مسابقه توانست با نتیجه شش بر چهار تیم لوانته اسپانیا را شکست دهد. داده و گل ‎‎ های برتر تیم لوکوموتیو توسط نیکونوروف(دو گل)،ساف رونو،کروتیکو، محمد احمدزاده و لوکائو به ثمر رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار