افتتاح نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش

کرمان (پانا) - طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان، مدیران هنرستان ها و دانش آموزان نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۱۴۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش

احمد اسکندری نسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در آئین افتتاح این نمایشگاه، گفت: سرمایه انسانی کارآمد و لایق عامل کلیدی برای بالفعل کردن سرمایه های بالقوه است و نقش آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه مولد نیروی انسانی کارآمد و لایق بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت هنرستان های فنی و حرفه ای در راستای تربیت نیروهای توانمند و خلاق، افزود: هنرستان های فنی و حرفه ای مهد تحقق پرورش نخبگان مهارتی هستند و پنجه های کارآمد هنرجویان در کنار ذهن های خلاق آن ها، چرخه توسعه کشور را با شتاب بیشتر به حرکت در می آورد.

اسکندری نسب با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت و نقش فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای در تولید و اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: ما چرخه آموزش، تولید و فروش را در هنرستان ها دنبال می کنیم و در حقیقت خوداشتغالی زمانی محقق می شود که بتوانیم دانش آموز کارآفرین تربیت کنیم.‌

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، اضافه کرد: سعی داریم برای دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای تحولی در نگرش هایشان ایجاد شود که کارآفرین و پاسخگوی بازار توسعه اقتصادی با عرضه تولیدات باکیفیت باشند، چرا که جوانان نقش مهم و تعیین کننده ای در عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور دارند.

بر پایه این‌ گزارش نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با حضور معاونان آموزش متوسطه، تربیت بدنی و سلامت و جمعی از مشاوران و مدیران حوزه ستادی در محل هنرستان دخترانه مدرس ناحیه دو کرمان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار