فراخوان شرکت در درس‌گفتارهای صدا و موسیقی در سینمای مستند منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان شرکت در درس‌گفتارهای «صدا» و «موسیقی» در سینمای مستند که به همت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار می‌شود، اعلام شد.

کد مطلب: ۸۱۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان شرکت در درس‌گفتارهای صدا و موسیقی در سینمای مستند منتشر شد

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این کارگاه‌های تخصصی طی روزهای 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه 1397 در سالن سینماحقیقت این «مرکز» برگزار شده و اولویت ثبت‌نام با دانشجویان سینما و رشته‌های مرتبط، فیلمسازان و اعضای انجمن‌های صنفی است.
شرایط عمومی شرکت در این کارگاه‌ها هم آشنایی اولیه با مفاهیم صدا و موسیقی در سینمای مستند است.
مهرداد اسکویی، افشین عزیزی، معین کریم‌الدینی، حسین مهدوی، مهرداد جلوخانی، آریا عظیمی نژاد و... مدرسان این دوره از درس‌گفتارهای صدا و موسیقی در سینمای مستند هستند.
زمان و مکان برگزاری این کارگاه‌ها، عصر دوشنبه تا چهارشنبه 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه 97، از ساعت 16:30 تا 18:30 در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15 است.
هزینه شرکت در این کارگاه‌ها هم دو میلیون ریال اعلام شده است.
گفتنی است: متقاضیان شرکت در درس‌گفتارهای صدا و موسیقی در سینمای مستند می‏بایست فرم ثبت‌نام را به صورت اینترنتی روی وب‌سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir تکمیل نمایند.
از آنجا که ظرفیت‌ کارگاه‎ها محدود است، اولویت با افرادی است که در ثبت‌نام پیش قدم هستند.
به شرکت‌کنندگان در این کارگاه‎ها از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گواهی شرکت داده خواهد شد.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد تحقیقات و آموزش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (تلفن 88511466) تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار